• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Selectie i.s.m. autofilter

Status
Niet open voor verdere reacties.

SanMercury

Gebruiker
Lid geworden
28 apr 2006
Hallo,

sindskort heb ik het probleem in één van mijn excelbestanden dat het filteren met d.m.v. de autofilter niet alle kolommen met informatie selecteert.

Dit ziet er zoals op onderstaand plaatje te zien valt. (verwijderd)

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Groeten,

Sander

Laatst bewerkt:
Van het plaatje is niets te maken, hang een gezipt Excel bestand bij.

Hoe bedoel je dat? Ik zie zelf namelijk gewoon een JPG plaatje (link).
Gr

Dat is onduidelijk en laat niet toe dat helpers zelf het probleem vaststellen in het Excel bestand.

Ah oke dat begrijp ik. Echter kan ik dit bestand niet vrijgegeven aangezien er zeer vertrouwlijke informatie instaat.

Maar ik heb probleem dit vaker meegemaakt met andere bestanden en ik neem dus aan dat dit vaker voorkomt.

Gr Sander

Bij het autofilter moeten alle kolommen wel aansluitend met data gevuld zijn. Als er "gat" valt dan werkt het maar tot het "gat"

Ron

Bij het autofilter moeten alle kolommen wel aansluitend met data gevuld zijn. Als er "gat" valt dan werkt het maar tot het "gat"

Ron

Super! Probleem gevonden, er stond inderdaad een lege kolom in, precies waar de selectie stopte. Bedankt voor jullie moeite.

Groeten Sander

Heb jij geluk dat de JPG afbeelding in de vraag heel onduidelijk was... :o haal het dan best maar weg.

Haha jah daar had ik uiteraard al over nagedacht, zoals je ziet is het vaag en zijn namen en contractnummers met rood bedekt. :D

Groeten en bedankt, Sander

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan