• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Selectie in apart window

Status
Niet open voor verdere reacties.

Waterval

Gebruiker
Lid geworden
8 dec 2009
Hoi,

Ik heb een lijst waar de kostenplaatsen met namen van het personeel in staat, alleen nu wil ik in hetzelfde werkbook controleren of het totaal van de FTE's per KPL klopt met . Tot zover lukt dat wel, alleen wat als er nu een verschil tussen deze twee getallen is.
Nu is mijn vraag kan ik dmv een Button per kpl toe te voegen een lijstje genereren die de namen weergeeft van deze personen met corresponderende kpl's. Het liefst in een klein window dat in het huidige werksheet komt.

Ik hoor graag hoe ik dit moet oplossen.

Bijlagen

Dit is meer dan ik vroeg. Ik ga hiermee aan de slag.

Thnkx.

Laatst bewerkt:
Als ik deze formule aanpas naar 600 regels krijg ik een foutmelding #value ik heb al even bezig maar het wil bij mij niet lukken.

Wie kan mij helpen?

Welke formule specifiek; in welk tabblad, in welke cel?

Ik kopieer de formule van Personeel Feb M2 Naar het origineel en wijzig de parameters naar 600 rijen.
De verwijzende cell in Sheet 2 wijzig ik in X13. Daar na gaat er iets fout ind de countif fase.

De M kolum blijft hetzelfde.

De formule afsluiten met Ctrl+Shift+Enter i.p.v. Enter (denk ik).

Dat werkt maar wat heeft dit nu precies gedaan?

Ik denk dat dit het probleem was.

Wat moet ik nog toevoegen om de Gele Kolom in sheet 2 mee te laten "scrollen" naar beneden, zodat het altijd op je scherm staat.

Laatst bewerkt:
Het is een matrixformule, en die sluit je zo af.
De accolades verschijnen automatisch.

Ok thnkx

Wat moet ik nog toevoegen om de Gele Kolom in sheet 2 mee te laten "scrollen" naar beneden, zodat het altijd op je scherm staat.

Ik leer constant

Het werkt nu via de geselecteerde cel en de pijltjestoetsten.
Het blijft zo in je venster.

Ps. tweede bestandje is de code ingekort.

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan