Selectie printen vanuit "Microsoft Edge", maar hoe?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Miauw

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 okt 2003
Microsoft Edge staat er nog niet bij, maar ik neem aan de deze hier thuis hoort.

Ik kon voorheen met IE selecteren wat ik uit wilde printen, maar sinds "Microsoft Edge" op deze computer staat kan ik het niet meer vinden.

Ik kan wel een stukje uit de pagina selecteren, maar alleen de selectie uitprinten, dat is een compleet ander verhaal, of ik zie iets over het hoofd.

Heeft iemand de tip hoe dat in "Microsoft Edge" te kunnen doen en zo ja, hoe werkt dat?

Ik wijs er even op dat Internet Explorer zélf ook onder Windows 10 beschikbaar is.
Blader maar eens naar de map C:\Program Files (x86)\Internet Explorer en C:\Program Files\Internet Explorer
Als je daar iexplore.exe start heb je gewoon Internet Explorer.

Mogelijk werkt ook [Windows-toets]r toetscombinatie -> iexplore.exe

Tijs.

@edmoor,

Was ik al bang voor, Windows 10 is nog niet af, zal net als de vorige versies nooit afraken, ik wacht dus wel even met de overstap naar Windows 10.

@dnties

Ik mag op bepaalde computers niets veranderen, dus dan blijf ik er maar wijs van af, levert anders zo'n gezeur op.

?? Je verandert helemaal niets, je maakt gewoon gebruik van de software die met W10 wordt meegeleverd (dus Edge maar ook Internet Explorer (ik geloof versie 10)).

Tijs.

Laatst bewerkt:
Bij Windows wordt Internet Explorer 11 geleverd.

@Miauw:
Klik op Start en tik in: internet explorer
Je ziet dan de keuze Internet Explorer Desktop app.
Klik er met rechts op en kies dan voor Vastmaken aan taakbalk.
Die kan je gewoon gebruiken, hoef je niets voor te wijzigen.

@edmoor: Bedankt voor de IE versieaanduiding en de duidelijke uitleg richting Miauw. Nu hoef ik mijn W10 laptop niet uit de auto te pakken, o.a. :D

Tijs.

Niet rot bedoeld, maar ik krijg al gezeur als er maar 1 klein dingetje veranderd is, zucht, laat maar gaan, als ik van Windows XP Home met sleutel voor updates overstap naar Windows 10, dan is het allemaal geen probleem.

Thuis draai ik nog op Windows Home met een sleutel voor updates te ondersteuning, ik weet alleen niet wanneer die ondersteuning weg gaat vallen, maar heel belangrijke zaken doe ik er toch niet op.

Je veranderd helemaal niks, je gebruikt alleen maar een reeds geïnstalleerd programma.

@dnties:
Graag gedaan :D

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan