Selectie van adressen

Status
Niet open voor verdere reacties.

ACollijn

Gebruiker
Lid geworden
11 apr 2007
Hallo allemaal,

Ik heb een database met personeelsgegevens gemaakt waarmee mijn collega ook adresetiketten moet uitdraaien. Op dit moment is het zo dat zij 1 adres kan opvragen om te printen, of alle adressen.

Ik wil een formulier maken met aanvinkvakjes bij alle namen waarbij ze als ze op print drukt, de adressen van de aangevinkte personen afgedrukt krijgt. Wie kan mij hierbij helpen? Ik krijg het niet voor elkaar.:(

Het formulier heb ik wel, maar hier kan ik maar één naam tegelijk aanvinken, dat is dus ook niet de bedoeling.

Alvast bedankt,

Annemarie

Laatst bewerkt:
Had toevallig nog iets liggen. Je kunt instellen waar je met de etiketten wilt beginnen te printen en het aantal etiketten. Misschien heb je hier iets aan.

Zie bijlage:

mvg
Charles

Laatst bewerkt:
hallo charles
deze was wel niet voor mijn bedoeld maar kan hem wel goed gebruiken

bedankt hier voor.

groetjes ronnie

hallo charles
hoe kan ik het beste mijn adressen bestand in dit prog. van je opnemen
wil het graag gebruiken maar kom er niet uit.

groetjes ronnie

Je moet niet jouw database integreren in het voor beeld. Kijk goed hoe het rapport is opgebouwd waar de etiketten mee gemaakt worden. Zo integreer je dat ook in jouw database.

mvg
Charles

hallo charles
ik heb nog niet zoveel ervaring met access dat ik het bestand ontleden kan
ben via internet (zodoende ben ik op deze site terecht gekomen ) aan het kijken of het voor mij ook haalbaar is om een database te maken voor ons toernooi kom hele nuttige dingen tegen ( en lessen) waar ik een hoop van leer.
heb zelf een adressen bestand in excel die ik ga gebruiken in access voor de rest moet ik alles nog op poten zetten en het bestandje van jou was iets wat ik in gedachten had hoop dat je me daar mee verder wilt help.
bvd ronnie

Of het haalbaar is een database te maken voor je tournooi zal af hangen hoeveel tijd je daarvoor hebt en wat je allemaal wilt.

Om een databse op te zetten begin je met het maken van de tabelstructuur. Eerst moet deze klaar zijn voor je verder kunt met query's, formulieren en rapporten.

- Welke cursussen heb je gevonden op internet?
- Hoever ben je met het maken van je tabelstructuur?

mvg
Charles

Laatst bewerkt:
Via mijn profiel kun je een mail sturen.

mvg
Charles

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan