• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Selectie van een cel wordt ongevraagd uitgebreid

Status
Niet open voor verdere reacties.

webannik

Gebruiker
Lid geworden
21 sep 2009
Als ik formules gebruik om een cel op te halen van een ander werkblad, dan worden telkens 2 andere cellen meegeselecteerd in dat werkblad (niet grenzend aan de bedoelde cel). Vervolgens wordt de formule neergezet in een heel andere cel.

Héél vervelend !
Is er iets mis met mijn instellingen?

Ik heb zonet wel wat functietoetsen gebruikt in VBA, misschien is daar iets van blijven hangen ?

Opnieuw opstarten helpt ook niet :-(

Als ik formules gebruik om een cel op te halen van een ander werkblad, dan worden telkens 2 andere cellen meegeselecteerd in dat werkblad (niet grenzend aan de bedoelde cel). Vervolgens wordt de formule neergezet in een heel andere cel.
Héél vervelend !
Is er iets mis met mijn instellingen?
Ik heb zonet wel wat functietoetsen gebruikt in VBA, misschien is daar iets van blijven hangen ?
Opnieuw opstarten helpt ook niet :-(

Niet erg duidelijk vind ik maar wie ben ik.
Doe een voorbeeldje zonder gevoelige info, dat is vele malen duidelijker.

Beste webannik,

Heb je misschien cellen samengevoegd?
Dan kun je zien door de cel waarin je je formule wilt zetten te selecteren, en dan via Ctrl+1, tabblad> Uitlijning, te bekijken.

Richard

ja, het is té vreemd om uit te leggen met woorden
ik heb een video opgenomen (zie bijage)

ps: er gebeurt niets als ik CTRL+1 doe ?

Bijlagen

in de celeigenschappen vind ik niks terug van samengevoegde cellen
het is een nieuwe werkmap

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan