Selectie veld probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

remmie63

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2011
Berichten
378
Hallo, ik zoek een oplossing voor mijn probleem. Ik heb in Access een tabel gemaakt met o.a. een ja/nee selectieveld. Gekoppeld aan deze tabel zit een formulier. In dit formulier wilde ik graag d.m.v. een (wissel)knop de mogelijkheid inbouwen dat bij click (knop) alle waardes in het Ja/Nee selectieveld voor alle records op nee komen te staan. Dus een soort reset dat alle waardes gelijk worden in "nee". Met de wisselknop lukt mij dit helaas alleen maar voor het eerste (bovenste) record terwijl het de bedoeling is dat alle ingevulde records reset worden. Ik heb de wisselknop in het "formulier voettekst" geplaatst. Wie o wie wil/kan mij helpen?
Bij voorbaat dank!

Groet, Remco
 
Als je alle records in een formulier wilt resetten moet je een bijwerkquery maken; met je huidige knop voer je een actie uit op het huidige record, daarom doet-ie het nu wel. Maar er is geen mogelijkheid om zoiets voor meerdere records te doen. Dus: een bijwerkquery maken, en die aanroepen met de knop. Of de SQL code gelijk onder de knop maken, dat kan natuurlijk ook.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan