Ik probeer een VBA script te vinden waarbij een aantal sheets worden geteld en worden gekopieerd. Onderstaand een korte beschrijving van de situatie.
-2 standaard sheets (altijd aanwezig), namen standaardsheets: 'OverallSheet', 'TestSheet'.
- Vóór deze 2 standaardsheets bevinden zich een onbekend aantal sheets, waarvan de sheetnamen bijvoorbeeld ook kunnen verschillen.
2 Mogelijke scenario's hieronder beschreven.
Mogelijk scenario 1, aanwezige sheets in betreffend bestand:
Sheet1, Sheet2, Sheet3, FactuurSheet, Sheet6, OverallSheet (altijd aanwezig als één naar laatste sheet), TestSheet (Altijd aanwezig als laatste sheet)
Mogelijk scenario 2, aanwezige sheets in betreffend bestand:
Sheet5, SheetBalans, Sheet9, SheetResultaat, OverallSheet, TestSheet
Wat ik zoek is een VBA script die het aantal sheets bepaald voor de Sheets OverallSheet, TestSheet, en dat alle inhoud van deze sheets (uiteraard beginnend met de eerste sheet), wordt gekopiëerd in de Overall Sheet, onder elkaar. Let op: Het aantal Sheets dat bestaat vóór de OverallSheet is dus variabel. Ook de namen van de sheets zijn vooraf niet bekend.
Graag hoor ik of hier mogelijkheden voor zijn.
Bvd.
Robert
-2 standaard sheets (altijd aanwezig), namen standaardsheets: 'OverallSheet', 'TestSheet'.
- Vóór deze 2 standaardsheets bevinden zich een onbekend aantal sheets, waarvan de sheetnamen bijvoorbeeld ook kunnen verschillen.
2 Mogelijke scenario's hieronder beschreven.
Mogelijk scenario 1, aanwezige sheets in betreffend bestand:
Sheet1, Sheet2, Sheet3, FactuurSheet, Sheet6, OverallSheet (altijd aanwezig als één naar laatste sheet), TestSheet (Altijd aanwezig als laatste sheet)
Mogelijk scenario 2, aanwezige sheets in betreffend bestand:
Sheet5, SheetBalans, Sheet9, SheetResultaat, OverallSheet, TestSheet
Wat ik zoek is een VBA script die het aantal sheets bepaald voor de Sheets OverallSheet, TestSheet, en dat alle inhoud van deze sheets (uiteraard beginnend met de eerste sheet), wordt gekopiëerd in de Overall Sheet, onder elkaar. Let op: Het aantal Sheets dat bestaat vóór de OverallSheet is dus variabel. Ook de namen van de sheets zijn vooraf niet bekend.
Graag hoor ik of hier mogelijkheden voor zijn.
Bvd.
Robert