-kan je niet gewoon best target meegeven als argument wanneer je checkcontents gaat aanroepen? Want wat als de sheetnaam nu niet sheet1 is? Je hoeft dan ook niet opnieuw een range gaan te definieren enz. Maw het gaat alles eenvoudiger maken.
Hier snap ik je even niet. Target is alleen de eerste cel in een rij. De myRange bevat alle cellen daarna, en zal dus alsnog moeten worden aangemaakt. Bovendien zou Target verder geen functie hebben in de subroutine, behalve de 'row' eigenschap
-Een sub roep je best aan zonder haakjes, een functie met haakjes.
Is toch een kwestie van smaak, vind ik. Kan ik eventueel ook snel switchen van subroutine naar functie
-Target is niet altijd 1 cel, kan ook meerdere cellen zijn dus daar moet je dan wel mee opletten (nu doordat je target.row als argument gebruikt, stelt dat probleem zich minder)
Heb je gelijk in
-EnableEvents aan en uitzetten lijkt me ook verstandig, maar misschien niet nodig (ongetest)
Omdat er normaliter maar 1 rij tegelijk wordt aangepast, leek me dat hier niet nodig. Voor zover ik kan zien, worden er geen zware berekeningen uitgevoerd