• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Selectiemaken in een lijst en alleen de selectie op andere pagina gebruiken.

Status
Niet open voor verdere reacties.

mijnnaamisjohn

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 mrt 2007
Goedemorgen,

Misschien een onduidelijke titel maar ik hoop het goed te kunnen uitleggen.

Ik zou graag een Excel sheet willen maken waarop alle aangeboden producten worden neergezet.
Dit is gewoon een kwestie van typen.

Dan wil ik voor ieder product een soort vinkje kunnen zetten (selectievakje lukt me ook)

En dan wil ik dat de geselecteerde producten automatisch op de eerste pagina worden gezet.

Mijn inziens moet dit kunnen alleen lukt het mij even niet.

Bij voorbaat dank, John Bravenboer

Maak een Userform met een Listbox erop. Maak ook code (of kopieer van internet en pas aan aan de behoeften) voor het vullen van de Listbox. Zet de Listbox eigenschap Multiselect op 2 - fmMultiSelectExtended. Ook de ColumnCount moet je misschien aanpassen. Vervolgens nog code om de aangevinkte producten bij een te zetten. Allemaal op het wereldwijde web te vinden.

Wigi

Maak een Userform met een Listbox erop. Maak ook code (of kopieer van internet en pas aan aan de behoeften) voor het vullen van de Listbox. Zet de Listbox eigenschap Multiselect op 2 - fmMultiSelectExtended. Ook de ColumnCount moet je misschien aanpassen. Vervolgens nog code om de aangevinkte producten bij een te zetten. Allemaal op het wereldwijde web te vinden.

Wigi

Bedankt ik ga het proberen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan