selectiequery (parameter)

• Onderwerp starter Onderwerp starter musti
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

musti

Gebruiker
Lid geworden
26 feb 2006
hoi,,
ik heb een query gemaakt in het ontwerpweergave, met de volgende velden, Betaald en geprint. in het criteria veld heb ik bij betaald Waar ingevuld en bij geprint Onwaar.

Nou is het zo dat wanneer ik het desbetreffende rapport wil openen dat ik dan verplicht een parameter moet opgeven voor geprint. kunnen jullie mij uitleggen waarom.

Dat wordt volgens mij een kwestie van gissen. Misschien is het handiger om je database of een kopie ervan zonder gevoelige informatie hier te plaatsen.

mvg
Charles

Dat wordt volgens mij een kwestie van gissen. Misschien is het handiger om je database of een kopie ervan zonder gevoelige informatie hier te plaatsen.

mvg
Charles

is dit ooit voorgekomen bij jou?

Jawel, maar dan bij een criteria waarin ik verwees naar een verkeerde formulier- of veldnaam. Daar is in jou geval zoals jij het beschrijft geen sprake van. Ik zou in ieder geval op dit moment niet weten waar je moet zoeken.

Jawel, maar dan bij een criteria waarin ik verwees naar een verkeerde formulier- of veldnaam. Daar is in jou geval zoals jij het beschrijft geen sprake van. Ik zou in ieder geval op dit moment niet weten waar je moet zoeken.

hierbij de database

Bijlagen

Het is mij niet duidelijk waarom je de database 4 keer hebt geplaatst.

1. Pas je macro aan door bij filternaam "contributie_betaald" te verwijderen, de fiternaam "contributie_betaald" is onbekend. Je hebt de filter al geregeld bij de criteria van je query.

2. roep de macro aan bij de event "Bij Klikken" van de knop. Bij de huidige event werkt de code alleen als de knop de focus krijgt.

mvg
Charles

Het is mij niet duidelijk waarom je de database 4 keer hebt geplaatst.

1. Pas je macro aan door bij filternaam "contributie_betaald" te verwijderen, de fiternaam "contributie_betaald" is onbekend. Je hebt de filter al geregeld bij de criteria van je query.

2. roep de macro aan bij de event "Bij Klikken" van de knop. Bij de huidige event werkt de code alleen als de knop de focus krijgt.

mvg
Charles

kun je die van mij bewerken en opsturen

Deze eenvoudige wijzigingen zul je zelf moeten doen. Krijg je database niet klein genoeg om hem hier te plaatsen.

mvg
Charles

Deze eenvoudige wijzigingen zul je zelf moeten doen. Krijg je database niet klein genoeg om hem hier te plaatsen.

mvg
Charles

bij de macro moet ik contributie_betaald opgeven omdat de naam is van de query. daarnaast staat als info " typ een naam van een query....." dus dat heb ik gedaan.

Vergeet wat ik eerder heb gezegd.

Voeg het veld "Geprint" toe aan de besturingselementbron van je rapport.

mvg
Charles

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan