• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

selectierondje

Status
Niet open voor verdere reacties.

nobody11

Gebruiker
Lid geworden
20 dec 2007
beste experts,

ik heb in mijn excel sheet meerdere selectierondjes ingeveogd.. nu wil ik graag de cel naar waar ze verwijzen "beveiligen" zodat niemadn die kan aanpassen of dergelijke.. nu als ik de doelcel van het keuzerondje beveilig , dan krijg ik een 'error' bericht van beveiliging als ik het keuzerondje wil aanvinken.. (zie bijlage)

hoe kan ik nog de "doelcel" beveiligen? (ik wil naast het verbergen van de doelcel, ze ook beveiligen.. hoe kan ik dit best aanpakken?)

bedankt!

Bijlagen

Door gebruikersinvoer te laten lopen via een Userform.

Door gebruikersinvoer te laten lopen via een Userform.

hmm, is mij niet gekend.. hoe zou k dit kunnen doen? kan je vb geven? is dat via macro?

bedankt!

ik vermoed dat het via VB zal zijn.. is er ook nog een andere manier? of kan ik de cellen beveiligen via VB zonder dat dat error bericht er komt? welke code is het dan in VB? zonder dat ik de invoer via userforms moet laten verlopen als dat kan?
bedankt!!!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan