Selectievakje in word 2003 en 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

markymarc

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2010
Hallo,

Ik heb overal gezocht en ik kom er echt niet uit, ik hoop dat iemand hier weet hoe ik het volgende kan oplossen; ik wil een vragenlijst per email opsturen, deze bevat zowel open als multiple choice vragen. Tevens moet het compatible zijn met zowel word 2003 als 2007. Ik ben er achter gekomen dat als ik een standaard selectievakje uit word 2003 invoeg ik deze alleen kan gebruiken als ik het document vergrendel. Dit met het nadeel dat men de open vragen niet meer kan invullen. Dit werkt dus niet. Ook heb ik geprobeerd het cirkelvakje en de simpele vorm van het selectievakje te inplementeren. Het cirkelvakje heb ik door layout overwegingen niet bekeken. Het moet een vierkant selectievakje worden. Het 'simpele selectievakje (zoals je overal tegen komt) werkt prima in word 2007 maar niet in word 2003, dan moet ik eerst in het document de ontwerpmodus afsluiten en hij onthoud dit niet als ik hem opsla.

Mijn vraag aan jullie is; is het mogelijk dat ik het word 2003 bestand wél kan opslaan met dat hij onthoud dat hij automatisch de ontwerpmodus moet afsluiten en dat hij tevens compatible is met 2007 of andersom? Heb ik iets over het hoofd gezien? Als ik het terug gemailt krijg, onthoud word dan ook de gekozen slectievakjes?

Ik hoop dat iemand het antwoord hierop weet. Alvast vriendelijk bedankt voor jullie tijd.

mvg,

marc

Laatst bewerkt:
Gebruik de objekten uit de werkset besturingselementen.

Dat lukt dus niet, in word 2003 moet je telkens eerst op ontwerpmodus afsluiten drukken. Ik kan de gene die het invult niet vragen dat eerst op te zoeken hoe dat werkt, voordat hij het invullen kan.

Sla het bestand eens op als htm bestand. Ik denk dat het dan wel lukt. Even proberen dus.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan