Beste Leden,
Graag wil ik nog een beroep doen op jullie kennis.
Op een vervolg van een vorige vraag ben ik begonnen aan mijn volgende actie op mijn userform. Waarbij ik de inhoud van de textboxen "inkomsten" en "uitgaven" wil koppelen aan een selectievakje.
Wat is de bodoeling:
Bij gewoon gebruik komt het bedrag van de inkomst in kolom C en de uitgaven in kolom D.
Nu zou ik héél graag willen als men een bedrag bij "inkomsten" typt en het selectievakje aanvinkt van "interne boeking" dat het bedrag komt in kolom E. En tegen overgestelde van de uitgaven naar kolom F.
Ik heb zelf de code inhet verleden al gebruikt voor een vast cel.
Maar omwille dat hier als maar meer gegevens worden aangevuld. Moet ik toch jullie toch om hulp vragen?
Dit was mijn code in het verleden:
Deze zal moeten aangepast worden.
Kunnen jullie mij iets meer vertellen aub?
Alvast bedankt!!:thumb:
Mvg,

Graag wil ik nog een beroep doen op jullie kennis.
Op een vervolg van een vorige vraag ben ik begonnen aan mijn volgende actie op mijn userform. Waarbij ik de inhoud van de textboxen "inkomsten" en "uitgaven" wil koppelen aan een selectievakje.
Wat is de bodoeling:
Bij gewoon gebruik komt het bedrag van de inkomst in kolom C en de uitgaven in kolom D.
Nu zou ik héél graag willen als men een bedrag bij "inkomsten" typt en het selectievakje aanvinkt van "interne boeking" dat het bedrag komt in kolom E. En tegen overgestelde van de uitgaven naar kolom F.
Ik heb zelf de code inhet verleden al gebruikt voor een vast cel.
Maar omwille dat hier als maar meer gegevens worden aangevuld. Moet ik toch jullie toch om hulp vragen?

Dit was mijn code in het verleden:
Code:
If CheckBox1.Value = True Then [B1] = TextBox1.Text
Deze zal moeten aangepast worden.
Kunnen jullie mij iets meer vertellen aub?
Alvast bedankt!!:thumb:
Mvg,