selectievakjes afdrukken

Status
Niet open voor verdere reacties.

eeyore

Gebruiker
Lid geworden
24 mei 2004
Hi,

Ik heb een andere printer geïnstalleerd (HP 6122) en die drukt in Access-rapporten de selectievakjes (die vierkante met vinkje er wel/niet in) niet af..... dit is wezenlijk voor mijn werk....
heb alles al doorgezocht hoe dit weer voor elkaar te krijgen maar lukt me niet...

HELP dit is wezenlijk voor mijn werk....

Alvast dank voor meedenken !!

Joyce :-)

Access rapporten en printers hebben wel eens ruzie met elkaar.

Probeer eens het volgende:
Open het rapport in ontwerpmodus, breng een kleine wijziging aan en sla het op.

Komt het dan wel goed op papier?

helaas helaas dat hebben we al geprobeerd... ook nieuwste driver geinstalleerd, catridges veerwisseld, noem maar op... met een andere HP-driver drukt hij ze trouwens wel af... toch de driver in combinatie met XP of zo...

Dan is het inderdaad waarschijnlijk de driver van de printer.
Komen checkboxes in Excel en Word dialogen wel goed uit de printer?

nee, bij deze programma's dus ook niet. maar ik heb dus de driver van de cdrom geprobeerd, de driver van Windows en de driver van de site van HP...
met de vorige printer (een oudje: 510 van HP) gaf het geen probleem.... pfff wat lastig... hier MOET toch uit te komen zijn....

Even voor de duidelijkheid: dit is dus geen access probleem, maar een probleem met de printer op zich.

Dergelijke printers slaan de te printen pagina niet op in het eigen geheugen maar zijn totaal afhankelijk van de computer waarop ze aangesloten zijn.

De ene printer is hier gevoeliger voor als de andere printer.

Wat je kunt proberen is de printkwaliteit eens wat lager in te stellen. Misschien dat je dan wel de grafische elementen kunt printen.

Laser printers kennen dit probleem overigens niet.

het gekke is dat de HP510 en HP2355 ze wel netjes afdrukken en de 6122 niet...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan