• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Selectievakjes mbv macro

Status
Niet open voor verdere reacties.

DWieldraaijer

Gebruiker
Lid geworden
20 jan 2017
Hallo,

Ik heb met behulp van een macro selectievakjes in mijn excel-sheet. Echter kunnen die niet worden uitgevoerd als ik op mijn tablet op Excel het bestand open.

Is daar eventueel een andere mogelijkheid voor om dezelfde werking te krijgen?

Met vriendelijke groet,

Dennis Wieldraaijer

Bijlagen

Voor zover ik weet, kent de Tablet versie van Excel slechts beperkte mogelijkheden. Daartoe hoort VBA en ik dacht inderdaad besturingselementen ook niet bij.

Wat voor een tablet heb je het over?

Ik heb een Samsung Galaxy Tab E. Maar het is de bedoeling dat collega's het ook op hun tablet kunnen gebruiken en die hebben ook andere merken tablets, maar de meeste zijn denk ik Samsung.

Dan heb je inderdaad een Excel met een maar zeer beperkte VBA ondersteuning en zal het niet gaan werken.

Zijn er ook oplossingen dan waardoor ik met een andere manier dezelfde functies en doelen kan bereiken met hetgeen er met die selectievakjes gebeurt? En die dus ook op een tablet werkt? :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan