Selectievraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

felix85

Gebruiker
Lid geworden
9 feb 2009
Goedendag,

Ik heb een vraag over excel. Ik ben bezig met het maken van een programma, ik ben al zover dat als ik excel open er dan meteen een frmscherm komt.
Nu wil ik proberen om in dit scherm een getal, bijvoorbeeld 25 in te toetsen en dan op enter te drukken en dat dan een volgend scherm naar voren komt met 25 invul velden. Kan mij iemand hierbij helpen?

Het volgende is dan dat hij die 25 ingevulde velden onthoud en als ik dan de volgende keer excel open dat hij dan die 25 velden heeft onthouden en dat ik op een van deze 25 kan drukken zodat hij dan naar een volgend scherm gaat.

Alvast bedankt,

Felix

felix85,

Is dit een huiswerk vraag?

Doorzoek anders eens met de ingebouwde zoek functie van Helmij.
Rechts boven staat Doorzoek dit forum en vul daar een vraag in B.V.B. Userform in vullen.
Dit kun je ook aan de Excel kant doen daar wordt vaker zulke dingen behandeld waar jij naar opzoek ben.

Hallo, ik heb op de andere pagina's gekeken maar ik heb nog steeds geen antwoord. Dit omdat het geheel nieuw is voor mij.

Is er niet iemand die me hierbij kan helpe? het is niet voor school.

Met vriendelijke groet Felix

felix85,

Zet anders een voorbeeld hier met erin wat je wil.
Op de Excel kant word veel meer gereageerd op VBA, ik denk dat je daar meer kans maakt.

Hey bedankt voor je hulp alvast. Het is eigenlijk de bedoeling dat ik daar 25 gebouwen selecteer en dat er dan een volgend formulier komt met 25 invul velden.. zodat ik daar de namen van de 25 gebouwen kan invullen.

Hoe kan ik de bijlage kleiner maken?

Alvast bedankt voor je tijd,

Felix

felix85,

Hoe kan ik de bijlage kleiner maken?
Door het in te pakken ( Zip of Rar)
Ik wil best voor je kijken maar ik ben een amateur, dus of je veel aan me heb weet ik niet.
Stel je vraag, anders geformuleert op de Excel kant, andres zegt men 1 x is genoeg.
Ik geef je daar meer kans op hulp en zeker met een voorbeeld.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan