selekteren

Status
Niet open voor verdere reacties.

theaver

Gebruiker
Lid geworden
11 mrt 2003
Berichten
37
Ik zet de vraag maar hier die ik eerst in "overige"software had gezet maar daar is hij kennelijk verwijderd. Maar ik vraag me wel af hoe ik nou al van te voren moet weten waar een probleem mee te maken heeft , met software of met het besturingssysteem. En ook waarom jullie iets zo maar verwijderen en niet zeggen waarom of waar het heen is gezet...sorry hoor maar dat moest ik eerst even kwijt.
Mijn probleem is dus dat ik in bv een deel van een pagina van internet niet kan selekten, een gedicht of quote of zo moet ik gewoon overschrijven in plaats van het te selekteren en dan te kopieren. Het blijft een handje en wordt geen aanwijzer. Als er al van te voren een link van is gemaakt ( heeft een andere naam maar daar kom ik even niet op...highlink of zo iets ) dan functioneert het wel. Ik denk dat ik ergens ( maar waar ? ) iets aan of uit moet vinken maar ik kan het niet vinden.
 
ik heb geen idee

hoe hij daar terecht kwam , iemand heeft hem zeker verplaatst...sorry hoor over dat mopperen maar ik vind het allemaal nogal verwarrend hier...ik dacht dat ik het goed had gedaan maar kennelijk niet...
 
heb je een voorbeeld van een site waar je niet kan selecteren?
 
Nou dat ik grappig

Ik wilde hier net een site die ik vaak bekijk neerzetten toen ik zag dat er bovenaan een handje staat waar " sleepbeweging" staat , dat was me nog nooit eerder opgevallen. En toen ik daarop klikte kon ik opeens wel selekteren..het was dus inderdaad heel simpel...en ik heb het nog zelf opgelost ook dankzij jouw vraag :thumb:
 
Laatst bewerkt:
Bedankt...

Ok bedankt...ik hoop dat ik het niet zo gauw meer nodig heb...:).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan