selfextractor corrupt

Status
Niet open voor verdere reacties.

bruindav1

Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2003
Berichten
10
Ik kan geen zip files meer uitpakken met de selfextractor (.exe). Ik krijg dan een foutmelding 'Winzip selfextractor corrupt'. Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan herstellen. Winzip herinstalleren lukt niet omdat ik die dus niet kan uitpakken. Ik heb nogal last van virussen gehad. INmiddels virusvrij, echt zijn er vermoedelijk enkele bestandjes teveel verwijderd.
 
W2k

Ik gebruik W2k. zie onderstaande beschrijving van het virus. Desalniettemin ga ik nog een keer een andere scanner proberen (ik heb er al 5 geprobeerd, die allen 0 virussen rapporteren). Weet je misschien welk programma de extracting verzorgt ?? Mischien moet ik daarvoor het register herstellen. Wanneer ik een executable start, verschijnt er heel even een dos box en dan verder niets. Alvast hartelijk dank voor je hulp

CIH is a virus that infects the 32-bit Windows 95/98/NT executable files, but can function only under Windows 95/98 and ME. It does not function under Windows NT or Windows 2000. When an infected program is run under Windows 95/98/ME, the virus becomes resident in memory. To remove the virus, do one of the following:

Geplaatst door topmas38
Er is waarschijnlijk nog 1 virusje blijven hangen :eek: ; CIH om precies te zijn

Lees dit
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan