SendKeys

• Onderwerp starter Onderwerp starter Crime
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Crime

Gebruiker
Lid geworden
23 mrt 2008
ik moet in vb 2008 zorgen dat mijn 'auto typer' shift en enter tegelijk indrukt bij verzenden.

Code:
SendKeys.Send(TextBox1.Text)
[B]SendKeys.Send("+{Enter}")[/B]

werkt dus niet, het word gewoon verzonden als een normale enter.
het moet net zo gaan als dat je shift ingedrukt houd om een hoofdletter te maken.

shift en enter tegelijk dus.

wie o wie helpt?

ik moet in vb 2008 zorgen dat mijn 'auto typer' shift en enter tegelijk indrukt bij verzenden.

Code:
SendKeys.Send(TextBox1.Text)

werkt dus niet, het word gewoon verzonden als een normale enter.
het moet net zo gaan als dat je shift ingedrukt houd om een hoofdletter te maken.

shift en enter tegelijk dus.

wie o wie helpt?

Je hebt staan

Code:

Ik denk datje die +{Enter} uit de quoutes (") moet halen aangezien het geen string is.

Het wordt dan dus :

Code:
[B]SendKeys.Send(+{Enter})[/B]

Is dit misschien een oplossing?
http://bytes.com/topic/c-sharp/answers/258876-sendkeys-send-key-combinations-alt-t

Kan gewoon gebruikt worden voor VB.NET.

Of
To specify that any combination of SHIFT, CTRL, and ALT should be held down while several other keys are pressed, enclose the code for those keys in parentheses. For example, to specify to hold down SHIFT while E and C are pressed, use "+(EC)". To specify to hold down SHIFT while E is pressed, followed by C without SHIFT, use "+EC".

To specify repeating keys, use the form {key number}. You must put a space between key and number. For example, {LEFT 42} means press the LEFT ARROW key 42 times; {h 10} means press H 10 times.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan