Sennheiser hoofdtelefoon

Status
Niet open voor verdere reacties.

johan1276

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2004
Hallo wie kan mijn uit de droom helpen ?
Ik heb een nieuwe Sennheiser RS 120, maar werkt eerst even goed en dan begint hij heel hard te ruisen en komt er gewoon een andere zender op, ik had al een nieuwe voor garantie gekregen voor het zelfde orzaak,het volgende heb ik al gedaan nieuwe coax met speciale connectors maar werkt ook niet,ook al met het scharrelaar versteld en al op diversen locatie geplaatst maar niets helpt. Ik heb een SyncMaster 20TA350 en een Samsung SMT-C7140 met elkaar verbonden, voorheen had ik een hoofdtelefoon van Philips en die werkte goed en nu een echt merk maar , maar als dat gebeurd ben je bijna meteen doof, is er soms een instelling niet goed van de TV of de Decoder, wie kan mijn dat vertellen om dit op te lossen

Bedankt voor je reactie, ik ben al een tijd bezig geweest, maar hoe kan je de kanalen veranderen , ik heb wel dat schuif schakelaar onder de zender veranderd maar er staan maar 3 standen op , of is er nog een andere mogelijkheid om dat te veranderen, en er zitten 2 lampjes op een groene en een rode ,moet er als er ontvangst is de groene branden

Dat zal in de handleiding moeten staan. Maar indien je op alle kanalen last hebt, dan moet je misschien een ander koptelefoon kopen op een ander frekwentie...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan