Sensient

• Onderwerp starter Onderwerp starter Sens
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Sens

Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2003
Hallo,

Ook ik heb een homepage gemaakt, had graag een reactie van jullie.
Tips en opmerkingen zijn zeer welkom.

Sensient

Willy

Goede site, nette opbouw van de grafische elementen, nette opbouw van de html code etc. etc. Waarom wil je kritiek?

Laatst bewerkt:
Dank je,

Opbeurende kritiek ga ik nooit uit de weg, je kan er enorm van leren.......
Persoonlijk vind ik de banner een beetje te groot. en de knopjes ook.

Maar aldoende leert men, en de kennis die ik op doe, wil ik delen op WYcom.nl

Groetjes,

Willy

Persoonlijk hou ik niet van frames, je zou je eens kunnen verdiepen in frameloze sites om compatibiliteit voor alle browsers te bereiken. Hiermee krijg je nieuwe mogelijkheden, die vanzelf leiden tot een andere vormgeving.

http://devedge.netscape.com/ (nieuwste ontwikkelingen)
http://www.mijnhomepage.nl/ (redelijk, goed voor ideeen)

En google natuurlijk.

Laatst bewerkt:
Ok, je bedoeld gewone pagina's met tabellen of zo?
Als je dat doe, dan moet na elke link toch de hele pagina laden, ik bedoel het hele scherm?
Duurt het laden dan niet te lang?
Ik wil het namelijk een beetje makkelijk houden, ben alleen nog een beetje thuis met Frontpage.

Willy

Elementen die hetzelfde zijn, haalt IE of een andere browser uit de cache. Een pagina wordt niet in zijn geheel opnieuw geladen.

Simpel voorbeeldje hiervan via de website-knop onder mijn berichten. Die site is met tabellen gemaakt en notepad.

Laatst bewerkt:
Op zich een goed vormgegeven website. Minpuntje vind ik dat als ik op reageer druk, de mailclient opgestart wordt. Netter is het om iets met php en evt mysql te gaan doen, zodat ook mensen kunnen reageren zonder mailclient.

Verder: ik begrijp na het lezen van je info op je voorbladsens.html nog altijd niet waar je site over gaat, of waar hij voor bedoeld is. Misschien is het handiger om met krachtige, andere woorden je site te omschrijven.

Dank je wel voor jullie reacties, Headout en Caveman,
Op dit moment heb ik geen of weinig kennis van php en evt. mysql, vandaar die mailclient.

En je hebt wel gelijk over die voorblad, het is wel de bedoeling dat mensen er over gaan nadenken.
Dus misschien ook verder kijken, nieuwsgierig worden.

Maar goed, ik vind deze tips zeer nuttig voor het verdere verloop van de ontwikkelingen van mijn homepage.

Willy

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan