sensors

• Onderwerp starter Onderwerp starter mwr
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mwr

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2008
hallo mensen,
heb hier een vraag(weet niet of dit de juiste topic is),heb een fancontroller aangeschaft,en hierbij zitten sensors die je dus moet plaatsen,zodat men de temp van het object kan aflezen.
nu is mijn vraag in deze:wat is de juiste manier om deze te bevestigen.
is misschien wel een dom vraagje,maar zou graag een antwoord hebben.

bvd mwrv,

Over welke controller gaat het?
Mijn ervaring met o.a. de Aerocool FP-01 is dat er plakkertjes bij zitten waarmee je de sensoren op warme onderdelen kan plakken.

onbekend

hallo gamer,
heb even gezien,maar staat geen naam bij de beschrijving,maar ik kan de volgende gegevens even geven:op de beschrijving staat 5.25 media dashboard,links boven bevind zich een cardreader daaronder de 4 regelaars voor de fan,s en rechts het display.
ze hebben het dus ook alleen maar over connect etc,,maar niet hoe de sensors geplaatst moeten worden.
maar wat jij aangeeft is wel een idee met die plakkers,maar zou alleen dan wel willen weten ,waar ik deze het beste kan plaatsen,voor de juiste weergave.
zou eventueel als je wilt de beschrijving kunnen scannen.

bvd mwrv,

Wáár je de plakkers het beste kunt plaatsen, vooral op je chipset heatsink, (aluminium blokje op je mobo) op een hardeschrijf en bijv. op je voeding en/of tegen de heatsink van je cpu, hoewel dat nutteloos is, dan zou je de fan op de cpu ook op de controller moeten zetten, maar dan voeg je meer schakels aan een zeer belangrijk component wat niet zonder één van die onderdelen kan...

doen

hallo gamer,
nou dit ga ik doen,en heb ik toch ook weer een idee welke de juiste plaatsen zijn om ze te bevestigen.
bedankt voor de info en tijd.

mwrv,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan