sent items gedeleted

Status
Niet open voor verdere reacties.

goldbird

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2004
Ik heb per abuis ipv de deleted items map mijn sent items gedeleted. hoe kan ik deze nog terug krijgen?

Outlook expres zegt wel dat het de geselecteerde items verwijderd, maar deze blijven in de map verwijderde items zitten!
met het programma Mailnavigator: http://www.mailnavigator.com/ kan je deze weer terugzetten
succes
Joop

Outlook expres zegt wel dat het de geselecteerde items verwijderd, maar deze blijven in de map verwijderde items zitten!
Waar, maar....
Afhankelijk van de instellingen wordt Verwijderde Items leeggemaakt bij het afsluiten van Outlook Expres

programma mailnavigator kan je deze weer terugzetten
Daar is geen apart programma voor nodig. Je kunt ze zo uit Verwijderde items naar iedere andere map slepen

Ron

Ik bedoel dus niet de map Verwijderde Items maar het bestand Verwijderde items.dbx te vinden in je Outlook Express directory. Als je niet weet waar deze staat kan je er naar zoeken in Alle mappen en bestanden. Je zult zien dat deze dbx vele MB's groot is...
Joop

probleem is ogelost. ik was vergeten dat ze nog in de map verwijderde items terrechtkwamen. dank allen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan