Beste Forumexperten,
Ik weet niet of onderstaande optie mogelijk is via de sent object functie?
Graag zou ik meerdere bestanden (queries en tabellen) als bijlage via 1 mail direct doorsturen als excelbestand. Voor 1 bijlage gaat dit maar hoe doe je dit voor meerdere?
momenteel ziet het er zo uit (is maar 1 bestand)
Private Sub Knop22_Click()
On Error GoTo Exit_knop_22
DoCmd.SendObject acTable, "tblLeerling", "Excel97-Excel2003Workbook(*.xls)", "", "", "", "export gegevens", "", False, ""
Exit_knop_22:
Exit Sub
End Sub
ps: ik ben een leek wat VBA betreft.
alvast bedankt,
Rik
Ik weet niet of onderstaande optie mogelijk is via de sent object functie?
Graag zou ik meerdere bestanden (queries en tabellen) als bijlage via 1 mail direct doorsturen als excelbestand. Voor 1 bijlage gaat dit maar hoe doe je dit voor meerdere?
momenteel ziet het er zo uit (is maar 1 bestand)
Private Sub Knop22_Click()
On Error GoTo Exit_knop_22
DoCmd.SendObject acTable, "tblLeerling", "Excel97-Excel2003Workbook(*.xls)", "", "", "", "export gegevens", "", False, ""
Exit_knop_22:
Exit Sub
End Sub
ps: ik ben een leek wat VBA betreft.
alvast bedankt,
Rik