MBDesignerNL
Gebruiker
- Lid geworden
- 17 jan 2010
Hallo iedereen,
Ik ben bezig met mijn website. Ik wil het volgende:
- www.website.nl/contact naar www.website.nl/contact.php (achter de schermen, de eerste URL moet zichtbaar zijn in adres-balk)
- www.website.nl/contact.php naar www.website.nl/contact (niet 'achter de schermen'; de extensie mag niet zichtbaar zijn in adres-balk)
- www.website.nl/contact/ naar www.website.nl/contact (niet 'achter de schermen'; de slash op het einde moet verwijderd worden)
Ik heb hiervoor de volgede HTACCESS:
De eerste twee punten werken, maar als ik naar www.website.nl/contact/ ga, krijg ik een 'Internal Server Error'.
Weet iemand de oplossing?
Bij voorbaat dank.
Maurice
Ik ben bezig met mijn website. Ik wil het volgende:
- www.website.nl/contact naar www.website.nl/contact.php (achter de schermen, de eerste URL moet zichtbaar zijn in adres-balk)
- www.website.nl/contact.php naar www.website.nl/contact (niet 'achter de schermen'; de extensie mag niet zichtbaar zijn in adres-balk)
- www.website.nl/contact/ naar www.website.nl/contact (niet 'achter de schermen'; de slash op het einde moet verwijderd worden)
Ik heb hiervoor de volgede HTACCESS:
Code:
<IfModule mod_rewrite.c>
RewriteEngine On
DirectorySlash On
RewriteBase /
Options -Indexes +FollowSymLinks -MultiViews
RewriteCond %{THE_REQUEST} ^[A-Z]{3,}\s([^.]+)\.php [NC]
RewriteRule ^ %1 [R,L,NC]
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME}.php -f
RewriteRule ^ %{REQUEST_URI}.php [L]
</IfModule>
De eerste twee punten werken, maar als ik naar www.website.nl/contact/ ga, krijg ik een 'Internal Server Error'.
Weet iemand de oplossing?
Bij voorbaat dank.
Maurice