SEO vraagstukje

Status
Niet open voor verdere reacties.

pewie37

Gebruiker
Lid geworden
2 sep 2007
Hallo forummers, ;)

Ik weet inmiddels aardig hoe ik met seo moet omgaan en sta met een aantal zoekwoorden op 1 en de meeste anderen op de 1e blz. So far so good.

Ik krijg het echter niet voor elkaar om de juiste pagina (niet de homepage) als landing-page te krijgen voor bepaalde zoekwoorden
Gebruik ik die zoekwoorden niet op de homepage en wel op de betreffende pagina, staan die zoekwoorden niet tussen de 1e 100.
Kopieer ik echter datzelfde rijtje zoekwoorden naar de homepage, komen ze in een keer boven ????
Het is niet zo dat de homepage qua content beter in elkaar zit voor die betreffende zoekwoorden.

Ik weet dat google hun strategiën en hun algoritmen zwaar geheim houden.
Maar dit moet (getuige andere websites) toch normaal te doen zijn ?
Wie kan hier iets zinnigs over zeggen ?

Info:
www.fotocimera.nl
All in one seo plugin

Bijlagen

• SEO.jpg
    SEO.jpg
    101,3 KB · Weergaven: 23
Laatst bewerkt:
Ik weet er zo gauw geen antwoord op maar het is toch helemaal niet verkeerd als een andere pagina bovenaan komt? Als men maar op je site komt denk ik dan, je bent in ieder geval goed bezig ;)

Vraagje van mijn kant, ben je tevreden over cuterank pro? Ik gebruik Aseops en ben er niet helemaal gelukkig mee maar kan ook aan mij liggen.

Laatst bewerkt:
Hahahaha, da's ook een insteek.
Dank je wel voor het compliment :thumb:

Cuterank is een fijn programma dat doet dat het moet doen.
Je kunt (als je een geregistreerde versie hebt) meerdere domeinen volgen op als het moet de meest exotische zoekmachines.
Absoluut aan te bevelen.

Laatst bewerkt:
Ah helder, dank je wel.
Nu even duimen dat een andere helpmij collega een antwoord op je vraag heeft. :)

Nou, na wat gezoek en geprobeer cuterank toch ook gekocht want wil paar meer sites bekijken ermee. Tot nu toe loopt het netjes ermee. Kortom is goede tip.

Zie nog geen antwoord op je vraag van een helpmij collega, maar de vraag komt nu weer onder de aandacht ;)

Toppie.
Je kunt hier ook je concurrentie mee in de gaten houden en wat ze doen t.o.v. jouw.

@pewie37 inderdaad, da's een mogelijkheid. Je bedoelt dan met je eigen keywords bijv? Zelf vind ik wel wat lastig om de juiste keywords te verzinnen, daar moet ik nog een goed idee voor vinden. En dan pagina's daarop aanpassen en met cuterank weer testen ;)

Ook daarvoor heb ik wel een tip.

Ga een uur zitten om alle te verzinnen zoekwoorden boven water te halen d.m.v. de zoekwoordenplanner van google (voorheen keywordtool).
Maak een op kolommen sorteerbare spreadsheetl met de zoekwoorden en de bijbehorende zoekaantallen per periode.
Sorteer deze op grootste aantallen en kies de 1e 10.
Houd er rekening mee dat dit niet heilig is.
"ik wil een vakantie boeken" word niet zo vaak gezocht dan "reizen" maar zal wel véél meer resultaat hebben per zoekresultaat.

Suc6

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan