Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan je wat meer vertellen over wat je merkt? Er bestaat geen manier om altijd op nummer 1,2 of 3 van de ranking te staan. De zoekalgoritmes veranderen wel eens om de zoveel tijd.Beste Helpers, SEO heeft bij mij ooit goed gewerkt, maar de laatste tijd niet meer. Ook gratis plugins zoals youst en alle in onze SEO, helpen niet meer , wat is er aan de hand bij Bing en Google en wat kun je tegen doen?
In het huidige algoritme (wat niemand kent, geloof niet in bedrijven die dat beweren) heeft Google aangegeven dat belangrijk wordt gevonden wat de "toegevoegde waarde" is op internet. Stel, je hebt een website over coaching of over pedicure waar er in een regio al honderden van zijn, dan is dit geen toegevoegde waarde. Een tweede punt wat Google aangeeft is hoe diepgaand de informatie is over het onderwerp, dus wollige tekst wordt niet gewaardeerd en meer uitgebreide (bijv. wiki-achtige) informatie wordt wel gewaardeerd.
Dan ben jij vergeten dat google ooit is gehacked en dat alle scripts op de straatstenen lagen ...
Kan je dit ook onderbouwen? Ik kan me niet indenken dat Google naar achterliggende gebruikte techniek kijkt. Er zijn zoveel sites die sloten of oceanen aan jQuery scripts gebruiken, en die staan gewoon hoog in de lijst. Dus ik ben benieuwd.dus ja het is wel degelijk gekend waar de nadruk op ligt. Probeer eens oude waarden toe te passen je zal zien dat te veel jquery gebruik je site aardig laat zakken in de resultaten. Nu zijn er nog fouten zo kan het zijn dat als google niet je gebruikers kan zien het aantal niet juist kan inschatten en verkeerd gokt, zoals bij mijn sites waar sommige kwaadtongen beweren dat ik 1000 bezoekers op 1maand heb waar ik echter enkele dagen heb waar ik er gewoon los over de 1000 ga .(na een nieuwe opensource update, ik moet het je niet vertellen).
Je maakt mij steeds nieuwsgieriger. Wat is het onderwerp van je website?waar ik echter enkele dagen heb waar ik er gewoon los over de 1000 ga .(na een nieuwe opensource update, ik moet het je niet vertellen)
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.