Serial code aanschaffen voor mijn programma

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat je ook kunt doen is een setting aanmaken met verschillende serials in vb.net. Wat Joz1 mij onlangs daarbij heeft geholpen.
 
Dat activelock ziet er beter uit. Ik probeer het alleen ik snap er nog steeds geen eene snars van. Kan iemand mischien helpen via TeamViewer ofzo?
 
Waarom wil je eigenlijk per se een serial key systeem voor je programma maken? Als je er toch geen geld voor gaat vragen, wat overigens niet eens mag zonder eerst een één of andere licentie aan te schaffen, waarom moeten wij (het publiek) dan gaan lopen pielen met serials? Het grootste deel van de Helpmij members zijn hobby programmeurs. Dus waarom breng je je programma niet gewoon zonder dat je een serial code nodig hebt uit? Het scheelt in ieder geval een hoop gedoe.
 
Ik ben het met TheMightyAtom eens. En ik denk niet dat je een grote afzetmarkt hebt, dus deze code volstaat ook.

[CPP]If IngegevenDoorGebruiker = "Key" Then
MsgBox("Programma is geregistreerd!")
End If[/CPP]

Dan heb je wel steeds dezelfde key, maar dat doet er niet zoveel toe omdat waarschijnlijk niet veel mensen je product gaan gebruiken.

Kijk ook eens op de thread van Hanonymouss: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/653523-vb-project
 
Het is niet voor helpmij. Het is voor een spel. Maarja, ik zoek dat activelock later wel uit. Ik gebruik de code van joz wel.
 
Wat je kan doen is online een database zetten met alle serials erin (die uiteraard beveilgd is).
en je programma dan een connectie laten maken met die database, en laten zoeken of die serial erin staat.

staat hij erin dan = serial accepted program may continue
zo niet = Error message + shutdown app

Ik zal er een filmpje van zoeken en die in een edit plaatsen voor je. Al vind ik een voorbeeld klakkeloos nadoen niet de beste oplossing

[edit]
kijk eens:
Filmpje :D
het gaat dan wel over een login systeem maar de basis is daar zeker mee gelegd.
[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan