Serial kopieren en gebruiken bij her-installatie?

Status
Niet open voor verdere reacties.

borgqueenx

Gebruiker
Lid geworden
15 dec 2008
Berichten
12
(ik ben geen beginner in software)
Ik heb net een nieuwe laptop binnen. Alleen staat deze vol met allemaal troep en heb ik gehoord dat deze sneller werkt bij een nieuwe installatie van windows vista.

Dus wil ik een exemplaar van vista gaan downloaden, en dan de legale code gebruiken die al gebruikt word op het huidige vista die er op staat. Of is dit niet mogelijk?
Er zit helaas geen dvd met vista bij deze laptop.

Kan iemand me zeggen hoe? Bedankt :) :thumb:
 
Als jij een legale code hebt dan werkt die gewoon.
Maar heb jij geen recovery DVD erbij dan? Of zit er geen recovery partitie op ?
En over wat voor troep heb jij het dan?
Zolang er geen virussen of andere malware op staat lijkt het mij zinloos nu al Vista opnieuw te installeren.
 
Laatst bewerkt:
Als jij een legale code hebt dan werkt die gewoon.
Maar heb jij geen recovery DVD erbij dan? Of zit er geen recovery partitie op ?
En over wat voor troep heb jij het dan?
Zolang er geen virussen of andere malware op staat lijkt het mij zinloos nu al Vista opnieuw te installeren.
van alles wat voorgeinstalleert is.
En nog het meeste allemaal trials, die het toch niet meer na een poosje doen.

Die legale code heb ik niet op papier ofzo. maar ik neem aan dat die al op die laptop ergens moet staan. Die moet ik zien te vinden...

Ik zal straks even kijken naar een recovery partitie. Dat kan natuurlijk ook. Maar had liever gewoon het dvdtje van vista gehad.
 
Hoi,

Die trials etc kan je toch gewoon de-installeren via software.
En als je download Vista gebruikt dan wel de zelfde versie home, premiuim ofzo.

Modag
 
Gewoon via je configuratie scherm en dan software verwijderen. Daar hoef je geen nieuwe installatie voor te doen.Dat is onzin.
 
Gewoon via je configuratie scherm en dan software verwijderen. Daar hoef je geen nieuwe installatie voor te doen.Dat is onzin.