Serial number microsoft office.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cel

Gebruiker
Lid geworden
17 sep 2006
Berichten
16
Ik heb microsoft office opnieuw moeten installeren op onze pc omdat deze naar de winkel was geweest. Ik heb het geinstalleerd maar telkens als ik word of excel wil openen moet ik het serial number intoetsen maar die ben ik kwijt. Weet iemand wat ik nu kan doen?
 
Op een legale manier word dit moeilijk en zou je eigenlijk alleen een gok kunnen wagen bij Microsoft NL zelf.
Met de andere manier mogen we je helaas niet helpen.
 
Handig programma om Windows serie nummer weer te geven
Het zal velen bekend voorkomen, je wilt je computer herinstalleren, maar je kunt het serie nummer van Microsoft Windows en Office niet vinden...

Het is helaas niet mogelijk om het serie nummer in Windows weer te geven, maar het handige programma Magical Jelly Bean Keyfinder biedt hier een oplossing voor.

Je kunt hier zeer eenvoudig de CD key van je Windows installatie mee weergeven zodat je zonder problemen kunt herinstalleren.


Met de 1.5 Beta versie is het ook mogelijk de CD key van Microsoft Office terug te vinden.
 
Maar dan zal je eerst het nummer ingevoerd moeten hebben en dat is nou juist niet gebeurd.
Als jij tijdens instalatie geen serial opgeeft staat er ook niks in je systeem en valt er ook niks te vinden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan