serial nummer niet aanvaard

Status
Niet open voor verdere reacties.

claudine algoet

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 feb 2001
Berichten
1.071
Ik heb de nero en de dvd opnieuw geinstalleerd maar bij het intikken van de produktkey wordt deze niet aanvaard. Het is zeker het juiste nummer maar beide programma's doen het niet. Bij het ingeven van de key springt de optie "finisch" niet aan. Hoe komt dit ?
 
Waarom ben je echt zeker dat de serial code goed is? heb je hem eerder al succesvol kunnen gebruiken?
Het is in ieder geval zo dat het nu niet aanvaard wordt omdat er iets mis is met de code. Misschien had je CAPS lock opstaan, of de num lock niet aan.

Anders moet je een andere product key proberen.
 
ja, ik heb hem al reeds vroeger eens hergeïnstalleerd. Caps lock of zo kan niet want ik zie wat ik typ en het zag er goed uit.
Toch gaat het niet.
 
Ik weet niet meer of Nero zelf losse vakjes had waar je de delen van de serial moest invoegen. Als dat niet zo is heb je dan handmatig de streepjes tussengevoegd?
 
nee, heb ik ook aan gedacht. Waar moeten die streepjes tussen ? Om de hoeveel cijfers ?
 
Volgens mij waren het 6 blokken van 4 cijfers. Ik heb ook wel eens bij iemand 4 blokken van 6 cijfers gezien. Volgens mij verschilt het per versie van Nero.
 
het is opgelost ! Ik had de O voor de 0 genomen, vandaar ......stom hé ?:eek:

Bedankt aan iedereen
 
Het belangrijkste is dat het is opgelost. Vergeet de rest maar weer heel snel.
 
Goe!! Dat heb ik ook wel eens O i.pv. 0 of de letter l i.p.v. het cijfer 1
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan