Serie afbeeldingen downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

eric2001

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
23 mrt 2001
Berichten
1.600
Beste Helpmijers,
Ik wil van een site een aantal afbeeldingen downloaden om die te bewerken. Ik heb hier het password niet van, dus ik kan het niet gewoon via ftp ophalen. De plaats en de map waar ze staan weet ik en de bestanden zijn genummerd van i1.jpg t/m i?.jpg.
Om ze allemaal apart op te vragen en dan met kopiëren en plakken of opslaan als allemaal binnen te halen is wel erg veel werk.
Weet er iemand een andere oplossing die sneller werkt?
bvd,
Eric
 
ik had vroeger een progje genaam "internet pictures finder" die downloade een hele map met foto's ge kunt meschien dat eens testen
 
Geplaatst door Rubie-The-Sysop
Vaag programma.. Hoe werkt het ?
klik op new - dan geef je een file naam (is gewoon om een naam te geven aan je zoekopdracht dus niet veel speciaals) en dan geef ge het url in en druk ok dan selecteer je de titel en druk je run dan begint ie te zoeken en te downloaden( als ze niet beveiligd zijn weet ook niet in hoe ver hij beveiligde foto's download)en alle gedownloade foto's komen dan beneden in het vak met naam etc en als ge daar op klikt kunt ge een previeuw zien en dan selecteerde al die foto's (als ge ze wilt kopieern) druk ge dan op "copy to" en kies een besteming en klaar is kees
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan