serienummer kwijt!!!!! hoe vind ik die?

Status
Niet open voor verdere reacties.

dus

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 apr 2008
Berichten
2
ik ben zo stom geweest om de doos weg te gooien waar mijn laptop in zat:S. daardoor ben ik dus nu mijn serie nummer kwijt. ik heb het nodig omdat ik met microsoft en alle programma's die daarbij horen doen het alleen als ik dat serie nummer heb. hoe vind ik die? en kan ik die opnieuw opvragen??

ik heb al onder mn computer gekeken of er daar 1 zit, maar ook daar zit geen goede code!

HELP!
 
kijk bij je configuratie scherm

en dan zou het bij systeem ergens moeten staan hoor, exact weet ik het niet meer..
 
Ga naar start, en kies daar voor uitvoeren. Typ hier regedit in, en druk op enter.

Je bent nu in het windows register. Ga hier naar [hkey_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\currentVersion]
Rechts vind je de cd key die je nodig zal hebben.

En anders kan het programma PCWIZARD 2007 het ook voor je vinden :)

Succes,
Raymond
 
Laatst bewerkt:
..

als ik dat doe dan staan alleen deze dingen er: -(standaard), -CommonFilesDir, -DevicePath, -MediaPathUnexpanded, -ProgramFilesDir, -ProgramFilesPath, -SM_ConfigureProgramsName, -SM_GamesName

dat is toch niet wat je bedoelt??

Ga naar start, en kies daar voor uitvoeren. Typ hier regedit in, en druk op enter.

Je bent nu in het windows register. Ga hier naar [hkey_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\currentVersion]
Rechts vind je de cd key die je nodig zal hebben.

Succes,
Raymond
 
het serienummer van je computer...zal alleen in de bios te vinden zijn.
of bedoel je de key waarmee je windows installeerd?
 
als ik dat doe dan staan alleen deze dingen er: -(standaard), -CommonFilesDir, -DevicePath, -MediaPathUnexpanded, -ProgramFilesDir, -ProgramFilesPath, -SM_ConfigureProgramsName, -SM_GamesName

dat is toch niet wat je bedoelt??

Hmmmm...dan gaat er iets niet goed!!

Maar goed zoals Puppie al vraagt,ik neem aan dat het om de XP key gaat?

Neem anders PCWIZARD 2007 dan maar.
Start hem op en laat hem even je systeem scannen. Klik dan linksonder op CONFIGURATION en dan linksboven op het XP schildje en in het venster ernaast verschijnt je nummer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan