serienummer veranderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

ribbetje

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2002
Berichten
250
hallo ik heb waarschijnlijk een verkeerde serienummer van xp en hij vraagt bij windows update hem te valideren , anders kan ik niet meer updaten,

kan ik een nieuw serienummer invullen zonder opnieuw te instaleren of niet

dank bij voorbaat

ribbetje
 
Als je niet een legale Serial hebt, dan zal je eerst één moeten kopen, dan kan je Windows met de legale serial installeren.

Je zou ook eens in je Register kunnen kijken of je de oude serial daar in kan vinden, zodat je die daar misschien kan wijzigen.
Denk er wel om dat wijzigingen aanbrengen in je register tot ernstige schade kan leiden aan je Windows, zodat hij niet meer lekker draait.
Dus maar eerst een back-up van je register voordat je er wijzigingen in aanbrengt
 
Laatst bewerkt:
Om Microsoft Update te kunnen gebruiken zonder lastig gevallen te worden door Windows Genuine Advantage kunt u vrij simpel de check in Internet Explorer uitzetten. Ga hiervoor naar Extra > Internet-opties > Programma's > Invoegtoepassingen beheren en zoek in de lijst naar Windows Genuine Advantage. Als u dit uit 'uitschakelen' zet kunt u gewoon gebruikmaken van de Update-site. :D :D :D

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=219059
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door killermenace
Je zou ook eens in je Register kunnen kijken of je de oude serial daar in kan vinden, zodat je die daar misschien kan wijzigen.

Beleefde vraag: Waar in het register zou je dat dan kunnen vinden?

Joop
 
Stuur me eens een mailtje.
 
Laatst bewerkt:
Doe ik graag maar waar naar toe? Omdat ik geen lid ben kan ik je niet direct iets sturen
Joop
 
Deze beveiliging was al binnen 24 hr na uitkomen gekraakt.

vul deze regel in adresbalk in en druk daarna op snel of aangepast.

javascript:void(window.g_sDisableWGACheck='all')

Update site gaat nu gewoon door, zonder te zeuren.

Mike





:p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan