Serieus virus, zwart scherm na rebooten na AVG scan.

Status
Niet open voor verdere reacties.

hardstyler

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 jan 2009
Pc was wat langzaam laatste tijd dus ik maar weer is een virusscanner gedownload, snel AVG. 2 en half uur gescand, had ie zooitje virussen gedelete maar moest opnieuw opstarten zodat ie af kon rekenen met de laatste 2. Dus ik vol goede moet opnieuw opstarten blijft hij na het laden van XP op een zwart scherm hangen. Enigste mogelijk om hem opgestart te krijgen was veilige modus. Dus ik nog een scan met AVG snel over de Windows map. Krijg ik dit:

ob07ib.jpg

En daarna even zitten kleien en toen ik terugkwam was DOS schermpje weg zonder een berichte na te laten. Dus ik vol hoop opnieuw opstarten met weer een zwart scherm als resultaat. Nu hoor ik van een maat dat dat virus dingen blokkeert en dat dat te omzeilen is met een programmatjes. Hij zij wel dat hij dat alleen kon als hij daadwerkelijk achter de PC zit.

Hebben jullie suggesties, en wellicht een oplossing. Ben echt ten einde raad, op de chat zit ook al niemand. Kan nu ook echt niet slapen.

Hoi hardstyler ziet er idd niet zo mooi uit probeer eens M.Bam te draaien.
Hier klik te downloaden.
MVG..
Pred...

Nog iets uitgebreider...

http://www.nucia.eu/forum/showthread.php?t=40734

Mocht je nog steed in de veilige modus kunnen, neem dan de veilige modus met internettoegang. Anders kun je miks dloaden :)

Je kunt ook AVG uninstallen - en zolang je nog on-line kunt de versie 8.0 opnieuw dloaden ( btw - avast is ook een goeie gratis virusscanner)

Doe na die uninstall een herstert en indtalleer AVG dan opnieuw.

(BTW - Een virussanner moet je altijd aan hebben staan - niet méér dan één - want zonder is vragen om veel-heel veel-problemen.\

suxxes

Alle bestanden in C:\Windows\System32\Config map zijn de registry-bestanden van Windows. Die bestanden staan permanent open door Windows zelf, en kunnen dus door een bestands-virusscanner niet gecontroleerd worden ("vergrendeld").

Er is dus a.h.v. je schermafdruk niets te zien waar je je direct druk over moet maken.

Tijs.

Uiteraard gebruik in veilige modus met internettoepassingen, anders zat ik hier nu niet :p
Alleen best ***, ben gister(vandaag) tot 3 uur in de nacht bezig geweest. Wilde ook nog NOD32, tip van een maat installeren maar kreeg te horen bij het installeren dat dat niet toegestaan was door de systeembeheerder:confused:. Maar goed ben nu aan het scannen met MBam scannen, en ga zeker ff dat topic van hendric lezen. Blij om te horen dat mijn screentje niets gevaarlijks bevat ook:thumb:

Mbam heeft 2x trojan.BHO verwijdert, Kapersky zit na 2 en half uur op 1 geinfecteerd bestand en pas op 67%.

Hoi Hardstyler gebruik nu combofix eens, lees hier eerst goed hoe of dat in zijn werk gaat en je kan het op die pagina ook downloaden.
MVG..
Pred...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan