hardstyler
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 29 jan 2009
Pc was wat langzaam laatste tijd dus ik maar weer is een virusscanner gedownload, snel AVG. 2 en half uur gescand, had ie zooitje virussen gedelete maar moest opnieuw opstarten zodat ie af kon rekenen met de laatste 2. Dus ik vol goede moet opnieuw opstarten blijft hij na het laden van XP op een zwart scherm hangen. Enigste mogelijk om hem opgestart te krijgen was veilige modus. Dus ik nog een scan met AVG snel over de Windows map. Krijg ik dit:
En daarna even zitten kleien en toen ik terugkwam was DOS schermpje weg zonder een berichte na te laten. Dus ik vol hoop opnieuw opstarten met weer een zwart scherm als resultaat. Nu hoor ik van een maat dat dat virus dingen blokkeert en dat dat te omzeilen is met een programmatjes. Hij zij wel dat hij dat alleen kon als hij daadwerkelijk achter de PC zit.
Hebben jullie suggesties, en wellicht een oplossing. Ben echt ten einde raad, op de chat zit ook al niemand. Kan nu ook echt niet slapen.

En daarna even zitten kleien en toen ik terugkwam was DOS schermpje weg zonder een berichte na te laten. Dus ik vol hoop opnieuw opstarten met weer een zwart scherm als resultaat. Nu hoor ik van een maat dat dat virus dingen blokkeert en dat dat te omzeilen is met een programmatjes. Hij zij wel dat hij dat alleen kon als hij daadwerkelijk achter de PC zit.
Hebben jullie suggesties, en wellicht een oplossing. Ben echt ten einde raad, op de chat zit ook al niemand. Kan nu ook echt niet slapen.