Serv-U Ftp

Status
Niet open voor verdere reacties.

jpoelie

Gebruiker
Lid geworden
25 sep 2007
Ik heb op mijn server Serv-U FTP draaien, en hoe moet ik deze in de DAVOLINK DV-2020 instellen onder NAT??

Gegevens voor programma :

Poortnr. : 1212
PASV poort range : 20001 - 20005
Ip Server : 192.168.1.6

Heb poortnr 1212 opengezet onder NAT (Virtual Server) en doorgelinkt naar 192.168.1.6
maar waar moet ik de PASV poort range instellen, ook onder NAT (Virtual Server)??

of onder NAT (Port Triggering) ?? maar daar kan ik hem niet doorlinken naar een ipadres.

Wie kan me helpen??

Mvg,

Jurgen :)

Je bent het in ieder geval in de goede hoek aan het zoeken.

Probeers eens elke poort afzonderlijk door te zetten, in plaats van poort 20001 t/m 20005. Dus voor poort 20001 een regel in de NAT te maken, voor 20002 een regel te maken, enzv..

Cotje

Trouwens, in principe zal je FTP server ook volledig werken als je alleen poort 1212 openzet. Passive FTP heb je volgens mij alleen nodig als je client bijvoorbeeld achter een proxy-server of iets dergelijks zit.

Als ik alleen 1212 open zet
wordt ik wel gevraagd om gebruiksnaam en wachtwoord maar wordt na paar seconden er
weer af gegooid.

Ben nu namelijk niet thuis kan dus het foutnummer hier nu ff niet noteren, maar als ik
thuis ben zal ik het hier vermelden.

Heb de poorten in ieder geval al in mijn router geconfigureerd opafstand alleen de server staat thuis nog uit.

Ik plaats als ik thuis ben en als er nog een fout optreedt meld ik hem hier.

in iedergeval alvast bedankt,

mvg

jurgen

Ook als het wel werkt horen we het graag van je. Hebben de andere helpmijers er in de toekomst misschien ook iets aan.. :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan