Server 2003: replication

Status
Niet open voor verdere reacties.

Flipoo

Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2009
Hi,

Een collega van mij zit in het buitenland en maakt een tunnelverbinding met de zaak. Dat gaat allemaal goed...

Nu heb ik hem in een bepaalde softwaregroep gezet, na het inloggen zou de desbetreffende software moeten worden uitgerold op zijn laptop.

Maar dat gebeurt niet...ik heb de DC daar in het buitenland gerepliceerd...maar er gebeurt nog steeds niks.

Weet iemand waar ik ongeveer moet zoeken?

Groeten

Flipoo

Ik heb in de eventviewer gekeken, de policy wordt niet goed overgenomen.:(

Ik heb in de eventviewer gekeken, de policy wordt niet goed overgenomen.:(

Dat is heel mooi, maar welke melding bedoel je? Citeer 'm even.

Dit (o.a.) omdat:
Slow Link detection (NL: "Detectie van langzame verbinding voor groepsbeleid") legt als standaardwaarde (indien op "Niet geconfigureerd") de ondergrens van de verbindingssnelheid grens 500 KByte /s voor de uitvoer van groepsbeleid, en anders wordt een beleid niet uitgevoerd. Omdat je praat over VPN zou het best kunnen zijn dat 500 KByte /s niet wordt gehaald.

Tijs.

We zijn nu bijna een maand verder, en je hebt nog niet gereageerd op mijn vorige posting.

Laat even wat van je horen hoe het erbij staat.

Tijs.

We zijn nu bijna een maand verder, en je hebt nog niet gereageerd op mijn vorige posting.

Laat even wat van je horen hoe het erbij staat.

Tijs.

He Tijs,

Dank je wel voor je reactie. Door een aantal priveproblemen ben ik een half jaar niet actief geweest. Ik heb het probleem destijds niet opgelost...maar in ieder geval dank je.

Flipoo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan