Server 2008 en outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

Perry1991

Gebruiker
Lid geworden
9 feb 2010
Hallo

Ik ben al zover dat ik mijn dns, AD, en zwervende profiele gaan baar heb
nu lukt blijkbaar 1 ding niet en dat is dat ik outlook op ieder account met de zelfde gegevens en emails heb is dat op te lossen hoe dan ook
op 1 pc alles ingegeven op de 2de pc geeft die een fout

is het ook mogelijk om iedereen een stukje HDD te geven via het account zoals het op scholens gebeurd??

geinstaleerd
- windows server 2008
- Dns Server (draaiend)
- AD (Draaiend Account overal zwervend)

2x Clients pc Windows 7

Als je meer wil weten laat het me weten!!

Bedankt alvast, Perry

Laatst bewerkt:
Hallo

ik ben al stapje verder ik weet dat ik Windows Exchange server moet hebben, onder het instaleren krijg in foutmeldingen

ik heb gezocht maar wee tniet wat ze inhouden kan iemand helpen??

afbeeldingen erbij!!

Wie kan me helpen

mvg Perry

Bijlagen

• Naamloos.jpg
    Naamloos.jpg
    87,5 KB · Weergaven: 89
  • Naamloos1.jpg
    Naamloos1.jpg
    84,7 KB · Weergaven: 65
Het staat er nochtans duidelijk: MS IIS (internet information services) installeren. Dus even bij de lijst met geïnstalleerde software, windows onderdelen, IIS aanzetten.

ik heb exchange aan de praat
na zoeken op google nog niet precies gevonden wat ik wil, hopelijk kunnen jullie helpen

mijn bedoeling is @online.nl email adressen te koppelen aan gebruikers in het AD

ik kan alleen maar vinden dat ik Email adressen van het doemin kan koppelen

heeft iemand tips ??

MVG Perry

Je kunt gewoon een 'los' adres aan een gebruiker koppelen hoor. Maar je zult de mail dan toch via de pop3 connector in de betreffende mailbox moeten stoppen, want online gaat echt hun mx record niet aanpassen naar jouw server :)

hey renedirks

heb je ergens een uitleg hoe je dat moet doen

want al ik hem toevoeg aan outlook in het account zelf zgeeft die een fout op de andere pc
alvast bedankt

mvg Perry

Laatst bewerkt:
heeft er niemand een website of toturail van een pop3 connecter en een begin welke het beste is om op gang te komen kvind zelf niks op internet of niks voor exchange 2010

Je stelt het niet per gebruiker in, je stelt in de pop3 connnector in in welke mailbox de mail bezorgd dient te worden.

ja duidelijk maken wel hebben 7 pc in huis waarvan 11 gebruikers en 9 met een @online email adress 2 zijn maar voor zo te internetten die hoeven geen email adressn hoe kan ik dan iedereen met zijn specefieke email adres van online op zijn account laten werken

na lang zoeken in me vrije tijd nog altijd niks

ik snap niet hoe ik dat kan doen iemadn een volledige uitleg

of moet ik op alle pc handmatig de configs gaan instellen

deze vraag was al opgelost maara vergeten te klikken heb het toch kunnen oplssen dmv popcon en werkt super

nadat mijn server het had begeven moest ik alles opnieuw installeren nu zit ik weer met dit probleem het lukt me niet om emails te verzenden kan geen echt fatsoendelijke tekst vinden over de smtp in te stellen heeft iemand een handig linkje voor me?

Aangezien dit topic ouder dan 3 maanden is sluit ik het topic ook al is het van jezelf. Je kan een nieuwe vraag stellen met eventueel een link naar dit topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan