server bezet/server ontbreekt

Status
Niet open voor verdere reacties.

chagall 200

Gebruiker
Lid geworden
19 jun 2004
Berichten
86
Hallo
ik heb mijm PC helemaal leeg gehaald en daarna weer windows XP pro er op gezet.Na het aanmelden en activeren de drivers geinstalleerd en daarna opnieuw opgestart.Hierna kreeg ik een klein tabblad te zien waarop stond dat ik 38 systeemfouten had en werd doorverwezen naar website >fixnow.com< daar werd de boel gescand en had ik ongeveer 70 systeemfouten en om het op te lossen moest ik het programma kopen {niet gedaan] maar daarna weer geformatteerd en weer hetzelfde probleem wat ik nu heb genegeerd door het weg te klikken.Maar als ik nu de PC uitzet en weer opstart krijg ik te zien> server ontbreekt----en server is bezet met geel driehoekje met uitroepteken Deze actie kan niet worden voltooid omdat het andere programma bezig is.Klik op activeren om naar dit programma over te schakelen en het probleem op te lossen.En eronder 3 vakjes met activeren-----opnieuw------annuleren. En druk ik op activeren krijg ik het startmenu .Nu wil ik weer gaan formatteren om er vanaf te zijn maar eerst wil ik graag weten of iemand een oplossing weet.Trouwens een kennis van mij heeft hetzelfde probleem.Bij voorbaat dank voor de hulp
 
Installeer overnieuw, maar dan zonder aansluiting naar van Internet(stekker er uit)en installeer eerst er na je vires scanner en Ad-Awere en Spyboth scanners en Zone alarm.
ga daarna pas het Internet op , en opdate alles wat je er dan hebt opstaan!!!!!
 
Vraag verplaatst naar de juiste sectie. :)

Heel belangrijk wat Bandit daar zegt.
Tegenwoordig heb je binnen twintig minuten al een virus te pakken met een schone, niet geüpdate, niet beschermde pc.
 
Geplaatst door BANDIT123
Installeer overnieuw, maar dan zonder aansluiting naar van Internet(stekker er uit)en installeer eerst er na je vires scanner en Ad-Awere en Spyboth scanners en Zone alarm.
ga daarna pas het Internet op , en opdate alles wat je er dan hebt opstaan!!!!!
Ok ga ik doen en laat U weten of het gelukt is.
 
Geplaatst door Admin_Frisian
Vraag verplaatst naar de juiste sectie. :)

Heel belangrijk wat Bandit daar zegt.
Tegenwoordig heb je binnen twintig minuten al een virus te pakken met een schone, niet geüpdate, niet beschermde pc.

Het kan zelfs al binnen twee minuten:rolleyes:

Ik weet niet welke virusscanner je gebruikt, maar probeer daar wel de nieuwste definities van te vinden.
Een Goede en gratis virusscanner vind je op www.avast.nl

Groeten Oossie
 
Geplaatst door chagall 200

Ok ga ik doen en laat U weten of het gelukt is.
Ik heb Uw advies opgevolgd en het resultaat is perfect.
Mijn PC draait weer als een zonnetje en heb nergens meer last van.Hierbij hartelijk bedankt.

chagall
 
Geplaatst door chagall 200

Ik heb Uw advies opgevolgd en het resultaat is perfect.
Mijn PC draait weer als een zonnetje en heb nergens meer last van.Hierbij hartelijk bedankt.

chagall



Houden zo:thumb:
 
Top, mooi dat het is opgelost.

Groeten Oossie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan