SERVER en SPONSOR NODIG

Status
Niet open voor verdere reacties.

osman

Gebruiker
Lid geworden
6 aug 2003
Halo,Ik heb zelf een meal of honour allied assault clan en wil graag een sever voor die clan.Ik heb op heel veel plekken gezoch maar ze waren allemaal te duur.Dus d8 ik mischien kan iemand mij sponsoren of gewoon een server weggeven.ik hoop dat ik iemand vind dank u.

en ik wil graag een nieuwe (gratis) v-rod ,maar ik ben bang dat dat ook niet gaat lukken.
Een sponsor wil ook graag "iets" terug zien van zijn inverstering dus je moet wel wat te bieden hebben en iemand die je een gratis server geeft............

Geplaatst door piepoeh
en ik wil graag een nieuwe (gratis) v-rod ,maar ik ben bang dat dat ook niet gaat lukken.
Een sponsor wil ook graag "iets" terug zien van zijn inverstering dus je moet wel wat te bieden hebben en iemand die je een gratis server geeft............
wat kan ik dan bijv.terug doen??Want ik ken wel een paar andere clans die gesponosord zijn en je ziet alleen in de servers soms een kleine reclame voor de sponsor komen en verderniets.Dus als u wat tips heeft dan wil ik die graag horen.

Je zal hiervoor zelf het voortouw moeten nemen. Als je iets wilt, helpt het denk ik niet om een algemene vraag ergens weg te leggen.
Probeer eens om bij bedrijven aan te kloppen, je probleem uit te leggen. Wie weet krijg je positieve respons.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan