Server Hosten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sebaszjuh

Gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2010
Hallo,

Ik heb probleem die mij nogal irriteerd.
Ik wil een Swat4 server hosten (dedicated server).
Je moet daarvoor de poorten 10480-10483 openen (dat is gelukt)
maar als ik de server opstart geeft hij toch aan dat ik een andere poort moet openen

Log: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Log: GameSpy qr2: (4) Unable to query the server. You may need to open port 57635 for incoming traffic.
Log: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hij kan dus de server niet in de 'serverlijst weergeven'
Dit krijg ik elke keer maar dan steeds weer verschillende poorten.
Ik heb btw een Thomson Speedway 789vn

b.v.d.
Sebaszjuh

zoals er staat zul je ook poort 57635 moeten openen, hiermee communiceert gamespy met je server om de gegevens ervan op te halen denk ik.

dat kan ik doen maar als ik dan de server opnieuw opstart geeft hij weer een andere poort aan om te openen...
dat is dus het probleem :(

alle poorten opennen waar de server om vraagt ;), is er geen tutorial te vinden waarin ze dit melden?

jawel maar het probleem is dat het de poort 10480 tot 10483 zijn, en elke keer als ik opstart hij de ene keer weer poort 51158 vraagt en dan weer 51524 etc. continu random port nummers

wat je ook eens kunt proberen is je router in "DMZ" zetten, de militirazed zone(als ik dat zo goed schrijf) maar dat moet je niet standaard aan hebben....

de poort die hij wil dat je opent is de "query" port, deze word gebruikt om alle dingen die in je server gebeuren ook aan de server sturen;)

zo ver ik weet heeft mijn router geen 'DMZ', hij heeft wel UPnP. Alleen is dit een router van KPN die nogal 'buggy' is, ik mag van geluk spreken als ik überhaupt een poort kan openen op een apparaat

Heb je de poorten alleen in de firewall open gezet, of heb je ze ook geforward naar de pc waar de server op draait?

Groeten Erik.

Ik heb mijn poorten op mijn router geopend, en mijn firewall staat standaard uit

Probeer is te kijken of een andere applcatie die poort gebruikt? GameSpy's LOG is niet gedetailleerd en het kan evengoed zijn dat hij gewoon een verkeerd protocol krijgt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan