Server mappen

Status
Niet open voor verdere reacties.

larsjanssen6

Gebruiker
Lid geworden
29 mei 2013
Beste allemaal,

Momenteel ben ik een beetje aan het experimenteren met een website maken. Ik heb een
domeinnaam gekocht maar als ik hier naartoe ga (en ik zet in de server cpanel een html bestand dan moet ik eerst op
het html bestand klikken als ik naar de site ga en dan komt de site pas (zie foto) iemand een idee hoe dit kan en hoe ik dit
goed kan zetten?

Untitled2.jpg
Untitled.jpg

Thankss!!

Laatst bewerkt door een moderator:
@tobiastheebebe

super het werkt! en stel dat ik een inlog domein wil maken bijv. www.domein.nl/admin moet ik dan een map aan maken
die ik admin noem en hier het bestand inzetten met de naam index.html?

Super bedankt!

Ja dat werkt ook! net getest, mooi dan kan ik weer vooruit bedankt voor de hulp.

Dat klopt inderdaad.

Inloggen geschiedt overigens normaliter met PHP of ASP.NET! ;)

[EDIT]
Ik zie dat je me nét voor was met een antwoord. Graag gedaan en succes verder! :thumb:
[/EDIT]

Laatst bewerkt:
juist.

Maar eerst maar eens html css etc. en dan kijk ik wel verder :)
Ik heb al een paar websites gebouwd met wordpress en joombla. Maar ik wil er graag een
helemaal zelf bouwen.

Ik geef ook de voorkeur aan zelf bouwen (ik heb nog nooit een WYSWYG-programma gebruikt voor het maken van een HTML/CSS/JavaScript-website).
Alleen websites maken in ASP.NET doe ik met Microsoft Visual Studio.

Laatst bewerkt:
oke interessant,

en welke programma's raad je mij aan om te gebruiken voor html & css. Momenteel ben ik
aan het experimenteren met dreamweaver. Wat gebruik je hierzelf voor?
Op mijn mac heb ik Coda 2 uitgeprobeerd maar dit vind ik niet heel handig.

Voor het schrijven van websites met HTML, CSS, ASP en JavaScript gebruik ik Notepad++.
Dit is een gratis programma en biedt ingebouwde ondersteuning voor allerlei programmeertalen en levert daarbij ook allerlei handige functies. Zeker een aanrader!

Oke bedankt voor de tips,

Ik ga er zeker naar kijken!

Dus als we het niet kunnen verwijderen veranderen we alle berichten maar?

De reden is veel belangrijker waarom je het wilt, Helpmij is een database. De kans bestaat dus dat jouw vraag (met eventuele oplossing) een ander ook verder kan helpen. Door het aanpassen van je berichten is er geen touw meer aan vast te knopen.

Ik heb alle berichten teruggezet en het domein dat vermeld werd verwijderd. Ik denk namelijk dat dat de reden is waarom je ze aangepast hebt. Het aanpassen van het domein is al voldoende om uit de zoekresultaten te worden gehaald.

Mocht na een week nog steeds deze pagina in de zoekresultaten verschijnen stuur dan een bericht naar beheer@helpmij.nl, zij kunnen een verzoek bij Google indienen om de pagina opnieuw te indexeren.

Groeten,

Stefan (Tha Devil)
Moderator Helpmij.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan