server medal of honor spearhead

Status
Niet open voor verdere reacties.

m4dc0w344

Gebruiker
Lid geworden
8 aug 2011
Hallo,
mensen en andere dingen en bomen die dit lezen :3
ik heb laatst weer eens mijn kamer opgeruimd en daar vond ik dus het ouden spel Modal Of honor spearhead!
en tijdens het installeren bracht ik gelijk weer wat gedachten van vroeger op want dit was mijn eerste game dat ik ooit speelde!

en toen kon ik ook nog herinneren dat mijn pa toen een server opzetten waar ik toen opspeelde en dat ik 999999 kogels had of zo :3 of ik kon zien waar iedereen zat(geen wallhack) en toen dacht ik waarom ook niet en ik vroeg aan hem hoe hij dat toen had gedaan maar hij wist dat niet meer (leeftijd denk ik : /) en daarna heb ik op het internet gezocht en ik alleen maar voor US en betaalde dingen vinden, maar me pa deed het gratis!

en nu komt mijn vraag, weet iemand hoe ik zo'n server op moet zetten en dan het liefst een gratis

Laatst bewerkt door een moderator:
Om te starten moet je de poorten in je router open zetten: http://www.tmmworld.com/Default.aspx?tabid=56
Plaats mods in je mainta map en je maakt best ook een server.cfg aan eigenlijk staat alles op die site :)

Deze topic moet niet in cheats, tips staan. Wallhack, aimbots op spearhead zijn immers verboden en voor Allied Assault is er al een anti wallhack, aimbot patch!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan