server pc

• Onderwerp starter Onderwerp starter ggdk
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ggdk

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 okt 2005
Weet niemand een online winkel of plaats waar ik een serverpc voor games zou kunnen kopen
dus een serverpc voor servers op somdier of fortune II ik wil zelf een thuis omdat ik al 2 jaar betaal voor 1 maar ondertussen zou ik al zelf een kunnen hebben ik betaal al 1500 € voor 2 jaar kan je me helpen aub?

Heb deze vraag verplaatst naar hardware > systeem.

Als je zelf een server PC aanschaft moet hij wel altijd aanstaan.

Hoeveel mensen wil je op je server laten spelen? Je moet wel een aardige verbinding hebben als je het allemaal lekker wilt laten draaien zonder lag enzo.

In een server hoeft geen dikke videokaart want volgens mij heeft elk spel wel een "dedicated server" die gewoon draait zonder het spel daadwerkelijk te hoeven draaien.

Wat is je budget?

Je kunt idd gwn gebruik maken van de onboard videokaart:). Ook zou ik een simpel tweedehands crt schermpje kopen van 15 inch. De rest van je geld zul je dan goed kunnen gebruiken voor je verbinding. Ik zou op zijn minst 2 gigabyte ram doen(voor BF2 bijvoorbeeld) en een amd 3500+. Qua harde schijf hoeft die niet zo snel en groot te zijn(tenzij je een hele database aan games erop wilt zetten:p). Wel een gigabit netwerkkaart nemen:D

ik zou er zo een 1000€ aan geven of kan ik goedkoper?
het is voor soldier of fortune II
een server van 32 max.
minimun 20
mijn snelheid van internet is 4.6mbps met lan aansluiting
scherm moet ik nie kopen :p want keb ier 3 plasmas staan :p 1 15 1 17 en 1 19 ma die 19 is op deze pc
en hoeveel kost zo een netwerkkaart van 1bit?

Laatst bewerkt:
1) Haal je adres meteen weg als je geen spam wilt:)

Dat zal tussen de 30-40 euro liggen

basisonderdelen(dvd-rom, moederbord...) dus zonder harde schijf, videokaart, cpu en ram. ongeveer 300 euro.(Bij mijn nieuwe systeem reken ik HD van 250 gigabyte ook tot basis omdat ik dat zeker ben, en kom dan op 450 euro) ben zelf nog niet zeker van videokaart(geforce 7800 gtx 512 mb(is er wel nog niet) en de nieuwe ATI) en cpu wacht ik tot de 4000+ in prijs zakt, kijk maar in mijn topic van nieuwe pc:). Wil dus high end gaan.

on topic: dus je hebt dan al 300 euro. Reken daar een harde schijf van 100 euro bij(ongveer 200 gigabyte zou moeten genoeg zijn:)) videokaart niet nodig(dat weegt bij mij het zwaarst door en mijn budget ligt op 1500 euro) 1 gigabyte voor die game zou moeten toekomen: 100 euro. En een athlon 64 bit 3000+ van 150 euro...(rekent...) ongeveer 750 euro zou moeten volstaan:).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan