Server via internet benaderen (extern)

Status
Niet open voor verdere reacties.

ruub

Gebruiker
Lid geworden
24 jun 2007
Berichten
9
Ik heb een adsl-modem van Alice daarachter een D-link router (dir-655) en daaraan gekoppeld mijn Synology server DS107+. Nu wil ik mijn server via het internet benaderen. Intern werkt het allemaal prima maar extern niet wat ik ook probeer. Ik heb het via het routermenu geprobeerd via "portforwarding" alsmede via "virtual server" om poorten open te zetten echter zonder resultaat. Ook via tips op het Alce forum en bij portforwarding.com en portforwarding.nl is het me nog steeds niet gelukt.
Heeft iemand enig idee hoe ik dit moet regelen, waar en wat de juiste instellingen zijn?
Ik hoor het graag.

Ruub.
 
Welk modem router heb je van Alice ? Een copperjet ? Heb je al eens van een andere computer uit geprobeerd eea te benaderen ?
 
Als je een Copperjet hebt, raad ik je aan je router in een DMZ binnen de copperjet te zetten.
Ik had hetzelfde probleem en heb het zo opgelost.
 
Probeer het eens met teamviewer, te downloaden op www.teamviewer.com daarmee kun je ondersteuning geven, maar ook je server overnemen via internet. Wachtwoorden zijn zelf in te stellen. Gebruik dit prograama (prive) gratis te gebruiken veel om vrienden te helpen met computer problemen. Is een soort hulp op afstand, maar beter en makkelijker. tutorial ook op zelfde site, maar programma is zéér gebruiksvriendelijk
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan