server videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

davydave

Gebruiker
Lid geworden
24 mei 2010
Ik snap het echt niet meer ,ik heb laats een server gekocht , maar wara zit de aansluiting voor het beeldscherm?? ( Het is met videokaart ! )

sorry voor de onduidelijke foto :P

Ik denk zelf waar je als je heel goed kijkt , een A staat dat groene , maar heb ik daarvoor deze kabel nodig? :

http://www.pixmania.nl/nl/nl/540661/art/belkin/vga-kabel-mannetje-mannet.html

Want iets anders past er niet in

Bijlagen

• Picture0001.jpg
    Picture0001.jpg
    11,1 KB · Weergaven: 33
De meeste servers hebben een VGA aansluiting. Dit zou dus kunnen. Vertel eens welke merk/type server dan kunnen we even kijken.

Het is nogal een oude , maar hij doet het nog perfect:

IBM Xseries 330

Gelijk dan maar les 1 over servers. De website van de leverancier is je beste vriend. Ook in dit geval. Het antwoord staat in de handleiding op de IBM site. Helaas gebruiken deze servers een aparte techniek voor het aansluiten van toetsenbord, muis en monitor. Dit gaat via de C2T poorten achterop, waarbij je maximaal 42 servers aan elkaar kunt koppelen. Voor het koppelen van je server aan een monitor heb je een speciale kabel nodig. Partnummer staat in de handleiding.

damn , thanx , zou een nieuwe videokaart helpen?

Laatst bewerkt:
Server heeft pci sloten dus dat zou nog moeten lukken. Kijk wel eens indiezelfde documentatie hoe groot de kaarten kunnen zijn, want deze server is maar 1U hoog.

Edit: Jaaaaa ik heb beeld :P , maar , het volgende probleem : toetsenbord en muis , usb toetsenbord en muis werken niet :(

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan