server voor bf 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

gangkill

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 sep 2006
ik en mijn vriend willen een server gaan hosten voor bf2
nu hadden wij deze pc in onze gedachten

Intel Pentium4 2.8GHz
512MB DDR
40GB HD
DVD-ROM
FDD
Onboard VGA, sound, 10/100Mb LAN
6x USB 2,0

stond op marktplaats voor 135 euro

is dit een goede pc voor een server van bf2?

het geheugen is bij lange na niet genoeg.

Herinner mij dat ik ooit ergens een site zag waar stond hoeveel geheugen een dedicated bf2 server moet hebben. Onderverdeeld in het aantal spelers dat erop kan.

maar het begon zeker boven de 1 Gb..
heb je al op google gezocht en op de specifieke gaming forums? (Deed het net zelf en kwam al met een aantal hits terug. bij meeste moet je alleen weer registeren in gameforum om daadwerkelijke post te zien)

Originally posted by Comunidad de Battlefield España = CONFIGURACIÓN MINIMA Y RECOMENDADA DE SERVERS DEDICADOS
Linux:
Minimum specifications for 16 players - Processor: 1.0 GHz and Memory: 256 MB RAM

Recommended specifications for 64 players - Processor: Intel Pentium IV or Athlon XP 3.0 GHz or Opteron 64-bit 1.8 GHz and Memory: 1 GB RAM

Windows:
Minimum specifications for 16 players - Processor: 1.0 GHz and Memory: 384 MB RAM

Recommended specifications for 64 players - Processor: Intel Pentium IV or Athlon XP 3.0 GHz and Memory: 1 GB RAM

dat kwam ik tegen
we zullen denk een 16 personen server hebben dan kan het wel als ik het goed zie

jee, dat was totaal wat ik niet verwachtte.
maar ze hebben het natuurljk over minimum.. bf2 kun je zelf ook spelen op 256 en kijk hoe retetraag het is.. (nu klinkt het net of ik gelijk wil hebben... :rolleyes: )

ben benieuwd hoe snel het gaat! laat je het weten?

ja is goed we moeten alleen die pc nog wel ff kopen stond op marktplaats voor 135 euro is dat ook een goede prijs?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan