server werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Barry_127

Gebruiker
Lid geworden
20 jan 2003
Berichten
478
hallo,

ik heb al een paar maanden een web server runnen op een PC van mij.

eerst nog even dit (hoe ik zit verbonden met internet): modem (LAN) --> router --> hub --> server

nu heeft mijn vader gister mijn internet stekker naar boven uit de router getrokken, na wat ploeteren zit alles weer goed en kan ik gewoon het internet op. Maar ik kom hoet dan ook niet op mijn site of FTP server enz... (wat er allemaal op de server staat).
Niet met het interne IP en niet met het Externe adres...
wat moet ik doen (het is nogal dringend :((( )
 
nou de server reset ik soms wel (dan draait hij weer wat sneller) en dan doet hij het ook weer prime. En op die PC staat geen firewall en hij deed het daarvoor ook met precies dezelfde software (gister zelfs nog !)
 
heb je je router instelling gecontroleerd, NAT setup en dergelijke het kan zijn dat je router op de fabrieksinstellingen terug is gevallen, :rolleyes:
 
volgens mij staat alles goed maar normaal hoed iemand anders dit voor me bij maar die zit nu op school :(
 
ik heb nog eens rustig naar de router setup gekeken en alle poorten die open stonden staan nog steeds open tot de Unreal game poort aantoe...
 
Als de server een aparte PC is, kan het zijn dat deze geen IP adressering meer heeft, vanwege het onderbreken van de verbinding.
Misschien even zorgen dat het IP opnieuw wordt opgevraagd door die PC en anders die PC even herstarten.
 
nee dit was niet het geval maar het is alweer op gelost door de gebruiker arjan99 :D

het lag tog aan de router intellingen waar hij veel meer vertand van heeft dan ik ;)

dus het is opgelost :D

maar wel bedankt voor de hulp :D

kijkje nemen op mijn site?
http://live-online.mine.nu
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan