radicalgamer
Gebruiker
- Lid geworden
- 27 feb 2010
Beste Helpers,
Ik heb sinds afgelopen September een Xampp webserver met de Apache die met Xampp kwam.
Dit heeft altijd gewerkt, sinds vandaag is mijn website (redelijk groot met +150 leden...)
niet beschikbaar en krijg ik het oude bestandje met daarin 'It works!' te zien als ik de server lokaal benader op localhost, 127.0.0.1 en het eigen ip.
Dit gaat ook vanaf andere computers niet en de klachten stromen hier binnen
.
Ik ben de enige die toegang heeft tot de server en heb de afgelopen 3 maanden niets veranderd behalve de website zelf...
Ik heb de instal directory van Xampp bekeken en daarin stond Xampp\htdocs\index.html.
Dat bestandje vervangen, Apache herstart, niks verandert, Server herstart, niks verandert.
Ik heb 3 verschillende back-ups van de server (Website+Windows etc.) teruggezet maar niks helpt.
Als klap op de vuurpijl dit bericht als een pagina niet bestaat:
404, document bestaat niet etc. etc.
Dan onderin dat document de server info:
Apache 2.2 (Debian)/PHP...
Volgens mij was Debian een Linux distrubutie...
Maar mijn server is, altijd al geweest en niet van plan anders te worden dan Windows XP Profesional SP3...
Weet iemand wat dat Debian betekent en waarom mijn webserver niet werkt?
Met vriendelijke groet en hopend dat ik, en +150 leden snel weer online kunnen,
RadicalGamer.
Ik heb sinds afgelopen September een Xampp webserver met de Apache die met Xampp kwam.
Dit heeft altijd gewerkt, sinds vandaag is mijn website (redelijk groot met +150 leden...)
niet beschikbaar en krijg ik het oude bestandje met daarin 'It works!' te zien als ik de server lokaal benader op localhost, 127.0.0.1 en het eigen ip.
Dit gaat ook vanaf andere computers niet en de klachten stromen hier binnen

Ik ben de enige die toegang heeft tot de server en heb de afgelopen 3 maanden niets veranderd behalve de website zelf...
Ik heb de instal directory van Xampp bekeken en daarin stond Xampp\htdocs\index.html.
Dat bestandje vervangen, Apache herstart, niks verandert, Server herstart, niks verandert.
Ik heb 3 verschillende back-ups van de server (Website+Windows etc.) teruggezet maar niks helpt.
Als klap op de vuurpijl dit bericht als een pagina niet bestaat:
404, document bestaat niet etc. etc.
Dan onderin dat document de server info:
Apache 2.2 (Debian)/PHP...
Volgens mij was Debian een Linux distrubutie...
Maar mijn server is, altijd al geweest en niet van plan anders te worden dan Windows XP Profesional SP3...
Weet iemand wat dat Debian betekent en waarom mijn webserver niet werkt?
Met vriendelijke groet en hopend dat ik, en +150 leden snel weer online kunnen,
RadicalGamer.
Laatst bewerkt: