Server

Status
Niet open voor verdere reacties.

janntjes

Gebruiker
Lid geworden
22 aug 2004
Hallo ik heb een vraag ik wil een site gaan hosten zelf maar welke server kan ik het beste downloaden om dingen te uploaden enz ???

hopelijk kunnen jullie mijn helpen.

Vr gr janntjes

Zet je deze vraag met een bedoeling bij linux?

Na ik bedoel dit ik heb windows xp professional maar ik wil een server voor een website draaien ik heb nu apache en mysql geinstalleert maar mijn vraag is waar moet ik mijn php bestandjes enz uploaden ?

Geplaatst door janntjes
Na ik bedoel dit ik heb windows xp professional maar ik wil een server voor een website draaien ik heb nu apache en mysql geinstalleert maar mijn vraag is waar moet ik mijn php bestandjes enz uploaden ?

Aha... Dan staat het nogal in de verkeerde sectie.

Anyway; wanneer je Apache, mysql, php hebt geïnstalleerd kun je ze gewoon in de directory zetten die je in Apache hebt opgegeven.

ik heb mysql 4.1.2 en apache maar wat bedoelen jullie met php installeren ?

daarvoor heb je toch iis nodig waar kan ik die installatie vinden hoort op de windows professional cd te staan hoorde ik maar ik kan hem niet vinden of heb je daar geen iis voor nodig

dat zou heel fijn zijn :D ik ga het even testen alleen maakt het uit wat voor apache versie je gebruikt 1.3.27 is eigenlijk niet te vinden op google als je hem vind en klik op download komt er weer us te staan pagina niet gevonden enz :(

Neem me niet kwalijk dat ik meteen een reactie achter me vorige doen maar nu even de vraag ik heb apache 1.3.27 zoals op dat topic stond maar nu de vraag waar kan ik me scripts uploaden ??

P.s hoe verander ik de gegevens Root in me eigen gegevens

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan